Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Chrzanów
243 cm3
25 KM
27 Nm
8.00 s
Jak ja sam o niej mówię, nie wiadomo co to jest. Po prostu dwa pięć jeden z długim wahaczem :). Rama, wydech silnik od ETZ 250, reszta od 251. Zależało mi na drapieżnym wyglądzie 251 i na kulturze jazdy ETZ250. Udało się ;)
Można by powiedzieć że tuning w 100%. Tego nie znajdziesz w każdej etce:
1. Pompa hamulca japońska, przewód oplot
2. Instalacja elektryczna z porządną stacyjką i wylącznikami świateł (HIT!) do tego masa przekaźników i bezpieczników. Prosto łatwo niema się co zepsuć ale tylko ja to ogarnę ;) Oczywiście wszystko zaprojektowane zgodnie z zasadami jakie panują w normalnych instalacjach el!
3. Gaźnik - BING 84, mam jeszcze prawie nowego BVF N2-5 na zapasie i KENTSE 84, tak więc do końca zycia gaźnik będzie jakiś
4. Druga tarcza z przodu, no miał być jeszcze 2gi zacisk ale to później się jeszcze coś wymysli :) Brakło czasu..
5. Elektroniczny obrotomierz, no właśnie nie byle jaki bo wygląda cyc w cyc jak ten z ETZ! W sumie to jest ten sam obrotomierz ale nie potrzebuje linki ;] Kręcony sygnałami z cewki WN. Projekt nazwałem Joyride1 i jest to od początku do końca mój pomysł! Działa ;]
6. Szyba PUIG - bo zawsze mi się podobała ;)
7. Nawiercane tarcze hamulcowe
Przeszedl 1 generalny remont który wykonałem samodzielnie. Zregenerowany wał korbowy (nowa korba, łożyska, swożnie + wyważanie) Nowe łożyska w całym silniku (NSK i FAG) Zregenerowana skrzynia biegów, wymieniony stożek sprzęgła, zabierak i tarcze. Szlif cylindra wykonany w zakładzie AUTO-SZLIF KRAKÓW który polecam! Tłok BERTHA, cisza w garze jak makiem zasiał. Ogólnie silniczek cyka bajerancko ;) Pali na dotyk. Miód ;) Zapłon Elektroniczny TYP A. Oryginalny DDR po regeneracji :) Kompletuję drugi silnik do podmiany w razie czego, mam juz prawie wszystko
Przód po regeneracji. Tył nowy prosto z chin.. Uważam ze bardzo dobrze się spisuje (2 dziewczyny na raz ładuję i nie kwiczy nic :))Jak na polskie drogi rewelacja, naturalnie nic nie cieknie :)
Oczywiście zawsze przepiękny basowy pogłos tłumika i najpiękniejsza melodia dla ucha grana przez silnik :) Z tymi tłumikami to jest rzeź normalnie... na chwile obecną tajwan... niezły, lepszy od tego chińczyka co był wcześniej bo przynajmniej silnika nie dusi. Dźwięk lekko pierdzący ale ujdzie
Pewnego deszczowego zimnego dnia... 40 metrów po asfalcie bokiem w strugach deszczu i błota... polecam... chyba cud ze NIC nie ucierpiało (poza obrotomierzem, półką, kierunkowskazami, błotnikiem i lusterkami).. jak sie pozbierałem i zobaczyłem ją na boku leżącą w tym dziadostwie to mi serce pękło, kij z tym ze ja jeszcze bardziej poobdzierany byłem. Nie jest źle, Nie widać już nic, szlif odchodzi w niepamięć.. Bywały gorsze i oby nie było następnego.. eM dalej przyciąga wzrok i to jest najfajniejsze! :)
Wziąłem moje maleństwo ostatnio na stronę i uważnie przyjrzałem się jej co by tu jeszcze zmienić, no i wymysliłem:
1. Dodatkowy zgrabny reflektor dalekosiężny koło głównego (soczewka) albo po prostu xenon.. zobaczy sie ;)
2. Przeróbka alternatora pod integre mojego pomysłu (nie do zajebania będzie)
3. Gniazdo zapalniczki
4. Lekkie sprzęgło, 300ccm, membrana, moze pobawimy się kanałami...
5. Pancerne uchwyty silnika (koniecznie!) już prawie gotowe są, tylko założyć
6. Wskaźnik paliwa (widziałem już jeden działający więc da się to zrobić)
Poza tym coś się na pewno zawsze wymysli ;) Pomysłów jak widać co chwile przybywa.
+ Mało pali (5l/100 przy mojej jezdzie czyli jak deptam non stop, uwaga najniższe spalanie 3.9/100! da sie tylko warunki musza być! największe, 5l w 22 minuty... nie wiem ile kilometrów to było ale niewiele wiecej jak 50)
+ Dobre przyśpieszenie
+ Jak dla mnie najwygodniejszy sprzęt na jakim kiedykolwiek latałem
+ MZ! Klasyka :)
+ Sie coś zepsuje to sie od ręki naprawi :)
- Nie wiem moze z moimi uszami coś nie tak... ale w tych silnikach (a nie jednemu sie przysłuchiwałem) ZAWSZE coś stuka, zawsze coś puknie, cos dzwoni... ten typ tak ma i nie nalezy się tym specjalnie przejmować. Jak zadbana i dobrze karmiona to do domu zawsze dowiezie co jest najważniejsze :P a jak zrobi figla to się kilka stówek wyciągnie i remont... zycie
Ha Ha Ha! V-max 130km/h i nie łudźcie się że więcej poleci! Nawigacja swoje a licznik swoje. Poza tym po co cisnąć więcej? Nie z tym składem :)
.. tym żeby pewnego pięknego ranka załadować graty, usiąść, odpalić i pojechać prosto nad morze. Zrobić zdjęcie z zachodem słońca na piaszczystym wybrzeżu i moją Em... Marzenia...
No teraz to już widać porządne zmiany. Szanuj, szanuj szanuj. Chylę czoła, etka malina. ;) Pozdrawiam i szerokości.
No niezła MZ. Czekam na koniec remontu. Jak porobisz to napisz mi ;]
Pozdrawiam i zapraszam do oceny moich pojazdów. Szerokości ^^
Co raz piękniejsza się robi. ;) Życzę powodzenia w remoncie i masy km nawiniętych na koła. 10/10
Szerokości. Pozdrawoam kolegę ETZ-owca. ;) Pozdrawiam MZ-Klub
Boska maszyna,i to jeszcze w niezłym stanie
Pozdrawiam i zapraszam do mnie- też obejrzeć MZ ;)
Szerokiej drogi
będzie ładna MZ jak ją skończysz osobiście bardziej mi się podobają ETZ 251 zrobione z ETZ 250 tak jak ty to robisz bo są dłuższe
pozdro
Marcin90 pozdrowił kierowcę pojazdu
Matheush nominował pojazd do prezentacji tygodnia
HeavenQueen pozdrowił kierowcę pojazdu
Matheush pozdrowił kierowcę pojazdu