Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1986 r.
Gidle
250 cm3
21 KM
27 Nm
0.00 s
Prezentowana przeze mnie MZ została zakupiona przez mojego wujka na początku lat 90. Od 1998 roku stała nie używana. Lecz postanowiłem przywrócić ją do życia i z dniem 17 kwietnia 2010 roku, po długim postoju została odpalona.
Żadnego tuningu. Chcę, aby była w pełni oryginalna.
EM 250, o pojemności 250cm3, jednocylindrowy, dwusuwowy, z przepułkiwaniem zwrotnym.
Maksymalna moc, to 21KM przy 5500 obr/min. Pięciobiegowa skrzynia biegów.
Miękko zestrojone, dobre do jazdy po naszych polskich drogach. Tylne amortyzatory mają możliwość regulacji do jazdy w pojedynkę, lub z pasażerem.
Jeszcze takiej nie ma.
Doprowadzić do stanu pełnej używalności i cieszyć się jazdą;D
Plusy:
+ Niemiecka technologia, po 12 latach stania w garażu odpaliła za 2-gim kopnięciem,
+ Dynamiczna, ma dobre przyspieszenie, tzw. kopa,
+ W mojej niskie spalanie,
+ Nie mam problemów z eksploatacją.
Minusy
- Drogie oryginalne niemieckie części
Jeszcze żadnych.
większej kolekcji motocykli z czasów PRL :)
Super sprzęt 10/10 wpadnij do mnie i pozostaw po sobie ślad
Bardzi Ładna MZ:):)
sliczna;):)
15/10 szerokosci zycze i pozdrawiam
zapraszam do siebie i ocen moje moto:):)
Ładna MZ i do tego w orginale,co do trzęsienia na wolnych obrotach to sprawdż połączenia śrubowe,mogło się coś poluzować.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
bardzo mi sie podoba to że jest zachowana w orygibale. wógóle baro ładnie sie prezentuje :)
Ładna MZ one samym wyglądem powalają daje 10/10 i dbaj o nią, szerokości życzę.
SupeR MZ, fajnie te motorki wyglądają, jak na wiek to po prostu jest przePiękny :D !! daje 111/10 :D Wpadnij do mojego escorta i kadetta :D
Ładna i zadbana
10/10
Zapraszam do mnie z komentarzem :)