Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
FNW
50 cm3
4 KM
4 Nm
0.00 s
Na pozór typowa "50" jednak bliższy kontakt uwidacznia jego dziarski temperament. Grube, niskociśnieniowe opony, duże skoki amortyzatorów i spory prześwit - oto coś dla fanów zmotoryzowanej gimnastyki ulicznej. Karoserie z udaroodpornego plastiku ograniczono do niezbędnego minimum. Przednia osłona b. wąska, co ułatwia manewry w korkach (tył tez wąziutki). Na bocznych owiewkach i przedniej osłonie znajdziemy łatwo wymienialne nakładki ochronne. Wątpliwa jest jego przydatność dla zwolenników skuterów tradycyjnych, którzy wysoko cenią sobie dużą powierzchnie bagażową i zabezpieczenie przed rozbryzgami spod przedniego koła.Jest za to znakomitym materiałem wyścigowym dla lubiących pofikać i po świrować zapaleńców.
-Sportowy tłumik Gianelli
Rodzaj silnika: rzędowy
Takt silnika: dwusuwowy
Chłodzenie: powietrzem
Przekładnia wtórna: pas
Rozrząd: membrana
Emisja: Euro 2
Rozrusznik: elektryczny/nożny
Pojemność skokowa: 49.0 ccm
Wiercenie: 40.0 mm
Długość skoku: 39.2 mm
Stosunek sprężania: 9.9:1
Liczba cylindrów: 1
Hamulec przedni: tarczowe
Hamulec tylny: bębnowe
Średnica tarczy w
przednich hamulcach: 190 mm
Rozmiar opon z przodu: 120/80 - 12
Rozmiar opon z tyłu: 130/90 - 10
PLUSY:
- mało plastików do połamania
- wymienne osłonki
- duży skok amortyzatorów
- stabilny i zwrotny
- szerokie koła
- wytrzymała konstrukcja
MINUSY:
- brak schowków
Yamaha R1
Naucz się jeździć na kole normalnie, uzywając hamulca ;)