Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Tłuszcz
50 cm3
12 KM
0.00 s
Kymco zx. Projekt jest taki, aby udowodnić wszelkim niedowiarkom, że nie tylko z roxa można zrobić coś pięknego. Założenia były, aby powstał z niego DRAG.
1 plany dotyczące projektu:
- swapować na silnik p/g LC
- malować na electric orange
- wrzucić zawias i fele od Aprili SR
- optyka typu drag
Ma wyglądać i dopierdalać.
Krótko mówiąc 3/4 pomysłów których dokonałem w zx są moimi pomysłami, a nie ściągniętymi z neta. Na dobrą sprawe mógłbym iść z nimi do UP i je opatentować. Jest to jedyny taki egzemplarz na świecie. ZAPEWNIAM!
Planów co do tuningu planów jest dużo. Najpierw mechanike składamy na sporcie, a w przyszłości pełna moc, 23 konie czyli R/T
Mechanika na sezon 2012:
- Cylinder Stage 6 Streetrace 70ccm
- Wydech Stage 6 Pro
- Wariator Stage 6 Sport Pro
- Sprzęgło Stage 6 Sport Pro
- Pasek Stage 6
- Przeciwtalerz Stage 6 R/T
- Wał Motoforce Racing
- Łożyska i simmeringi Stage 6 SKF
- Zawór membranowy i membrany Stage 6 NBR
- Króciec Stage 6 R/T
- Gaźnik Stage 6 Dellorto black edition 19mm
- Filtr powietrza Stage 6 Doube layer big
Optyka na sezon 2012:
- Malowanie electric orange, dodatki czarne metallic
- Zawias od Aprili Sr oraz felgi ew. Felgi Gyronetics
- Kierownica STR8 M type
- Adapter kierownicy Stage 6 SSP długi chrom
- Rollgaz Stage 6
- LEDowe żarówki halogenowe
- Obudowa chłodnicy czarną siatką
- Kartery w czarny połysk
- Pokrywa przekładni polerka
- Kopniak Stage 6 R/T
- Obicie siedzenia pomarańczową nicią i napis BOBERKO
Oraz wiele innych pomysłów które mam w głowie.
Seryjny silniczek Kymco zastąpiło p/g LC. Na razie na bębnie, ale kartery z tarczą mam już u siebie. P/g jest chyba najlepszym silnikiem, przewyższa minarelli tym, że ma chłodzone kartery. Na nim będziemy składać tego potwora. Jest to silnik nie zawodny więc dlatego został wybrany do mojego projektu. Poza tym jest bardzo podatny na tuning.
Kartery zostały udoskonalone. Został w nich przeprowadzony flow oraz porting i polerka skrzyni korbowej.
Zawieszenie. Seryjnie jest dobre. Jedynie tył jest troche twardy. Teraz dupa jest praktycznie na sztywny, lecz w przyszłości amortyzator zastąpi rurka. Przód został na razie seryjny, ale to do chwili, ąz przyjdzie zawias od SR. Zostanie zglebiony i przypuszczam, że też będzie sztywny.
Nie było, nie ma i nie będzie.
STOP AGRO TUNINGOWI!
Na serii było ich sporo. Na p/g mało jeździłem, bo gotowy był na początku września, a 22 września miałem wypadek na innym motocyklu, po czym projekt został przerwany do stycznia 2012 przez moją obecność w szpitalu i wyjazdów na rehabilitację.
Każda jazda na zx jest pamięta, bo taki zx na świecie jest tylko jeden.
W sezonie 2012 zrobić to co wymieniłem wyżej, a w przyszłości złożyć zx na Evo na częściach od Stage 6 R/T.
To że zx jest jedynym takim na świecie uważam, że ma same plusy.
Na seryjnym silniku kymco vmax wynosił ok 85km. Na p/g nie był jeszcze testowany. Na Sporcie myślę, że przy dobrej regulacji vmax może sięgać ok 105km, a na R/T ok 120km.
Skończeniu projektu i wystawieniem go na CustomShowy.
Ruszyło nowe Forum Poświęcone motocyklom ! \r\n\r\n\r\nSerdecznie zapraszam do rejestracji ! \r\n\r\nhttp://enginemoto-forum.cba.pl/index.php
co jak co ale zx jest bardzo wygodny 10/10 wpadnij do mego neosa
Spoko juma .Daj znac kiedy na borki wpadasz to sie zgadamy i polatamy . Wpadnij do mojego zippa hehe
Bardzo fajna maszyna :) 10/10 wpadnij do mojego Kymco szerokości życzę!
Ja tylko prosze jak ktos ma dodac komentarz to bez takich typu " ładna maszynka 10/10" bo pelno jest ludzi co tak pisza zeby tylko ktos do nich zajzal:) Pisac to szczerze a nie takie teksty :)
Bardzo fajna maszyna,zadbana i ładna, podoba mi się to wszystko 10/10
zapraszam do mnie z komentarzem. :)
Super maszyna :)
10/10
SZEROKOŚCI !!!
Zapraszam do mnie z komentarzem ;))
Dbaj o niego !!!
fajny sprzet szerokosci zycze i zapraszam do mnie
Ładny sprzęt daje 10/10, wpadnij do mnie:)
Szerokości i pozdrawiam:P