Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
kuj-pom
49 cm3
2 KM
3 Nm
0.00 s
Najtańszy pojazd z rodziny 50-tek Kymco, droższy odpowiednik Rometa Ogara, Zippa Salmo i Ferro Blade\'a. Próżno szukać w wyglądzie sportowego zacięcia, jednak nie to jest priorytetem osób decydujących się na zakup Nexxona. Stojąc pomiędzy światem \"kibli\" i motocykli, Kymco oferuje komfort jazdy po dziurawych drogach wymagając przy tym niewiele doświadczenia w obsłudze skrzyni.
Poza odblokowaną przepustnicą brak i nie przewiduję żadnego tuningu.
Optycznie paski na kołach w kolorze nadwozia oraz nawigacja satelitarna.
Kopia silnika z legendarnej Hondy Cub - 139FMB, 49ccm, skrzynia 4-biegowa, automatyczne \"mokre\" sprzęgło odśrodkowe, japoński gaźnik Mikuni. Do jazdy po mieście wystarcza, biegi poza 1 nie są zbyt krótkie, cieszy również małe zużycie paliwa.
Z przodu klasyczny widelec, bardzo miękki. Z tyłu podwójne amortyzatory o twardości regulowanej za pomocą wieńców, podwójnych stalowy wahacz wleczony. Hamulce z przodu oraz z tyłu tarczowe hydrauliczne. Silnik mocowany do ramy typu underbone.
Każda poza miasto ;).
+ wygodna pozycja
+ duże koła, komfortowe zawieszenie
+ skrzynia biegów :)
+ małe zużycie paliwa
+ jakość za niską cenę
- brak normalnego sprzęgła
- mały bak paliwa - ok. 4L
- osiągi mogłyby być lepsze
- mały schowek - kask otwarty się nie zmieści
- pomniejsze niedoróbki (za krótkie kable od świateł, kiepskie osłony elektryki itd.)
Tabela kosztów:
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/21201
Kymco sprzedany, jeździ po Warszawie a ja mam mini-crossa, więc jakieś tam małe marzenie się spełniło ;).
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.