Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Swarzędz
125 cm3
12 KM
0.00 s
Jest to pojazd który moim zdaniem można fajnie przerobić. Jego wielkim minusem jest za mały bak no i za wąskie opony. Mój Street niedługo dostanie szersze. Ten dostał ode mnie tak naprawdę drugie lepsze życie.
Jak widać na razie tylko jedna felga biała nie wyszła za idealnie więc znajomy zrobi obie aerografem na biało licznik z obrotomierzem od 125 w miejscu licznika wyświetlacz który wyświetla bieg na którym jedziemy. Paski led nad światłami i taśma RGB w plastiku pod cylindrem która podświetla cały silnik na czerwono. Ogólnie tak naprawdę tuning cały czas trwa i zdjęcia będę dodawał na bieżąco. Co do silnika to 125 tuningowe na allegro żeby był lepszy efekt to najkrótszy jaki wejdzie króciec ssący gaźnik ok 26 stożek Malossi E5. Jeśli ktoś poleci tłumik do silnika 125 który mi tu spasuje będę wdzięczny.
Edit: Felgi już zrobione lakiernik też wykonał swoją pracę. Street dostał konkretne oponki szosowe Continental Continental, chłodnice oleju. Wmontowalem światła jazdy dziennej w tylny klosz oraz zamontowalem alarm i system odpalania motocykla za pomocą pilota.
Co do silnika to 125 tuningowe na allegro żeby był lepszy efekt to najkrótszy jaki wejdzie króciec ssący gaźnik ok 26 stożek Malossi E5. Jeśli ktoś poleci tłumik do silnika 125 który mi tu spasuje będę wdzięczny.
Zdarza się pewnie niejednemu motocykliście. Kiedy miał założony cylinder 72 ccm i zatarłem go musiałem pchać 5 km w upale do domu.
- mały bak
- wąskie opony
+ aerodynamiczna sylwetka
+ pole do popisu przy przeróbkach
+ idealny w korki
+ łatwy w obsłudze
Kawasaki Z1000
Michał oznaczył pojazd jako wyjątkowy
MateoS oznaczył pojazd jako wyjątkowy