Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Gnojno
63 cm3
5 KM
0.00 s
To bardzo dobry skuter dla fanów długich dystansów. Przystosowany do jazdy we dwójkę dzięki podwójnej amortyzacji tylnej. Jego podwójne przednie lampy świetnie się prezentują oraz doskonale rozświetlają drogę nocą, ich umieszczenie w korpusie pojazdu likwiduje tzw. latanie światła po drodze. Polecam:D
*cylinder 44mm
*rolki 7g WMmotors
*filtr stożkowy własnej konstrukcji umiejscowiony pod siedzieniem co zapobiega zapchaniu filtra kurzem.
*LEDy pod licznikami oraz w tylnej lampie
*LEDy UV pod lampami
*światła postojowe zasilane z akumulatora
*grubsza iglica spowodowała spadek zużycia paliwa o połowę (niestety i mocy ale nie wiele)
*podniesiony tłumik o 10 cm
moim zdanie nie do zarżnięcia o ile zmienia się olej i nie jeździ bez filtra i dobrym paliwie:D
radio Pioneer(nie pamiętam jakie)
głośniki 2x Pioneer TS-G1049 110W(25 rms)i 2x Magnat 6900 170W(90rms)
Trochę przegięcie ale lubię przesadny tunning:D
plusy
+bardzo szybki dzięki kole o dużej średnicy
+dobry wygląd
+podwójne amortyzatory
+szerokie opony
+świetnie trzyma się drogi
+przedni dwutłoczkowy hamulec tarczowy bez problemu zatrzymuje koło na asfalcie
+tłumik w obudowie aluminiowej z elementami chromowanymi
+dobry wygląd lusterek
+duże miękkie siedzenie
+zamykany schowek pod kierownicą
+mocny akumulator 7Ah
minusy
-plastiki kiepskiej jakości
-siedzenie trzeszcze przy siadaniu
-słabe przyspieszenie w spowodowane dużym kołem i masą
-rozkręcanie się lusterek
-wystający filtr powietrza łapie dużo kurzu po drogach nie utwardzonych
-jego masa i długość nie pozwala na prawdziwy stunt
-brak obrotomierza w starszych wersjach
v-max 90km/h
przyspieszenie 0-60 ok 8sek.