Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Bydgoszcz
750 cm3
130 KM
3.50 s
Witam wszystkich :) chciałem wam zaprezentować mój sprzęcik a mianowicie Kawasaki ZXR 750 z roku 1994 :) Posiadam ten motocykl od 3 lat i jestem z niego niezmiernie zadowolony i nie żałuję kupna tego egzemplarza :) Jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem ZXR-a to zdecydowanie POLECAM!!! :)
Ten motor sam w sobie już wygląda jak po Tuningu chociaż swojego już wieku :) Sam osobiście dodałem do niego parę bajerów nie tylko wizualnych :) z widocznych rzeczy dołożyłem niebieski diodowy neon nad kołem tylnym co sprawia efektowny wygląd podczas wieczornych przejażdżek :) dodałem też wokół tylnego światła czerwone diody co ładnie wszystko wygląda i daje efekt :) Parę drobnych naklejek bo za dużo to już by była przesada :) świetna czarna szybka co dodaje zadziorności motocykla :) Motor ma założony sportowy filtr powietrza oraz świece zapłonowe :) Wypatroszony został tłumik co dodaje ładny głośny dźwięk :) Motor był oddany do serwisu na drobne przeróbki w silniku oraz gaźnikach co dodało mu zdecydowanie mocy i poprawiło jego osiągi :)
OPIS OCZYWIŚCIE JAK KAŻDY WIE POCHODZI Z INTERNETU I CO DO OSIĄGÓW W MOIM PRZYPADKU SIĘ ZDECYDOWANIE RÓŻNI :)
* Chłodzony cieczą, czterocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą,
* Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder,
* Pojemność skokowa: 749ccm,
* Średnica x skok tłoka: 71 x 47,3 mm,
* Stopień sprężania: 10,8:1,
* Moc maksymalna: 121 KM przy 11000 obr./min
* Max. Moment obrotowy: 78 Nm przy 9000 obr/min
* Zasilanie: 4 gaźniki Keihin 38 mm,
* Pojemność miski olejowej: 3,5 l
* Rozruch: elektryczny,
* Alternator 420 W,
* Akumulator: 12V 8Ah,
* Zapłon: bezstykowy z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu,
Przeniesienie napędu
* Silnik-sprzęgło: koła zębate w stosunki 1,75
* Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
* Skrzynia biegów: sześciostopniowa
* Napęd tylnego koła: łańcuch o-ring 530
Podwozie
* Rama: otwarta, boczna z profili aluminiowych
* Zawieszenie przednie: upside-down o średnicy rur nośnych 43 mm
* Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy + centralny element resorująco- tłumiący
* Hamulec przedni: tarczowy, podwójny o średnicy tarczy 320 mm
* Hamulec tylny: tarczowy 200 mm
* Opony przód / tył: 120/70 VR 17, 180/55 VR 17
Wymiary i masy
* Długość: 2180 mm
* Szerokość: 730 mm
* Wysokość: 1125 mm
* Wysokość siedzenia: 790 mm
* Rozstaw osi: 1420 mm
* Kąt pochylenia główki ramy: 65.5 stopnia
* Masa bez płynów: 205 kg
* Masa pojazdu gotowego do jazdy: 230 kg
* Zbiornik paliwa: 18 litrów
Osiągi:
* Prędkość maksymalna: zamknięty licznik (280km/h)
* Średnie zużycie paliwa: 6-7 l/100km
* Przyśpieszenie 0-100 km/h: 3,5 sekundy
Oryginalne nic nie przerabiałem :)
Było ich dużo ale najbardziej pamiętam jak kupiłem go od pewnego sympatycznego Pana który mieszkał za Białymstokiem i był tak samo zakochany w nim jak ja i wracałem do mojego miasta Bydgoszczy niestety w deszczu ale wtedy nawet największa burza by mnie nie przeszkadzała z wiadomego powodu jakim był oczywiście zakup KAWASAKI :)
Bardzo ciężko by mi przyszło się rozstać z moim ZXR-em i dlatego też chciałbym sobie go zostawić i dbać o niego tak jak do tej pory żeby moje dzieci miały okazje pojeździć tak wyjątkowym Motocyklem :) Marzy mi się na nim wycieczka w większej grupie gdzieś dalej nie tylko Polska ;] nie ważne gdzie ale ważne że z przyjaciółmi i bezpiecznie i do celu tak żeby zapamiętać to do końca życia :)
MINUSY -> Każdy kto miał okazję przejechania się ZXR-em wie doskonale że chyba jedynym minusem tego motoru jest właśnie twarde zawieszenie które potrafi dokuczać :/ I oczywiście niezbyt wygodna pozycja do kierowania co przekłada się na zmęczenie podczas dłuższej podróży :/ Więcej minusów nie zauważyłem bo przecież motor zdecydowanie ma więcej PLUSÓW -> takich jak np niezawodne hamulce czy bardzo dobre przyspieszenie w porównaniu z dużo nowszymi motocyklami :) Agresywny wygląd :) Bardzo dobrze motor zachowuje się podczas pokonywania zakrętów nawet przy większych prędkościach :) można by tak wymieniać i wymieniać bo jest bardzo dużo tego co najważniejsze :)
- Zamknięty licznik (280km/h)na PASIE KORONOWSKIM koło Bydgoszczy :)
- Postawienie motoru na kole z 2 biegu nie stanowi żadnego problemu :)
- Przejechanie dystansu Bydgoszcz-Zgierz (200km) w godzinę z minutami :)
Żeby przez jakąś osobówkę nie położyć się na glebę albo jeszcze gożej skończyć ;]
Ale tak naprawdę marzenie moje jak większości z nas pewnie to zakup YAMAHY R1 200konnej albo SUZUKI GSXR 1000
Super maszynka. Właśnie z taką wiąże swoje plany :)
Napewno super uczucie jest gdy widzi sie że wskazówka licznika przekroczyła statnia cyfrę na zegarze :p Pozdro
ładne moto świetnie sie prezentuje i ma BUTA!!!!! nic dodać nic ująć!!!!!!! daje 100/10 oceń moje moto
AdEk2007 pozdrowił kierowcę pojazdu