Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Sława
908 cm3
100 KM
3.60 s
Motor w stanie do jazdy, technicznie sprawny i niezawodny, gorzej z wyglądem. Jako mój kolejny motor a zarazem pierwszy motocykl o tak dużej mocy postanowiłem zewnętrzny wygląd zmienić gdy nabiorę troszkę doświadczenia :)
Motocykl dostał ode mnie nowe uszczelniacze przedniego zawieszenia i olej w lagach, sprężyny ok., można to nazwać regeneracją przedniego zawieszenia, ale to było odrazu po kupnie.Rok później nowy napęd wraz z zębatkami.Nowe(uzywane)opony. W zimę 2010/2011 poprawki "lakiernicze" klejenie plastików po przewróceniu motocykla na postoju (słabo rozłożona nóżka) i bliższym kontakcie z sarną.
1.Regeneracja zawieszenia przedniego.
2.Wymiana napędu na nowy( DID ) :D
3.Wymiana opon na (uwaga) używane.
4.Wymiana łożysk w główce ramy.
5.Regeneracja przednich zacisków i wymiana płynu ham.
6.Usprawnienie instalacji elektrycznej.
7.Poprawki związane z drobnymi wywrotkami.
Tuning? Nie przepadam za tuningiem, ale możecie dostrzec naklejki po kulach... Do ich naklejenia zmusiły mnie skazy na "lakierze".
Silniczek daje rade.. przejechał już ponad 60tys. zobaczymy co będzie się działo dalej.Poprzedni właściciel wychwalał.. Ale wiecie jak to jest.. Póki co odpala w każdych warunkach,nawet przy dużym mrozie.
Podczas gwałtownego przyśpieszania przód "unosi się"
Przy mojej wadze 70 kg daje się w znaki. Zrobiona regeneracja przedniego widelca.
Sława-Jakieś miejscowości-Kraków-Zakopane-Sława
Plusy: Jest to motocykl.Radość z jazdy.
niezawodny!
Minusy: Spalanie.
Jeszcze żadnych, kierowca nie ma umiejętności, ale ciągle się uczy.
200km/h
Objechałem kawałek Polski.
Tego nie powinienem umieszczać w osiągnięciach ale..
zaliczyłem kilka wolnych ślizgów(ronda) i słabo rozstawiłem nóżkę wynikiem czego była gleba.
Junaku
Yamaha Drag Star Classic
lub coś w stylu indiana.
Swietny motor naprawde bardzo ładny Zapraszam do mnie
Kozacka Kawka. ;P Super kolor i wygląd. d:) Pozderki i szerokości. Zapraszam do mnie. ;D