Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1964 r.
dolnoslaskie
0.00 s
Oryginal z wozkiem SUM. Motocykl zachowany w oryginalnym stanie i wlasnie z uwagi na to nie bedzie nigdy remontowany. Niestety malo osob wyznaje te zasade i przez to tracimy co roku bezpwrotnie motocykle w oryginalnym malowaniu. Przy takiej dostepnosci tych motocykli i czesci mozna spokojnie zbudowac oryginalnego junaka z kazdego wiejskiego choppera kupionego w allegro, niestety wiele osob idzie na latwizne i niszczy oryginalne motocykle myslac ze je ratuje ! Pamietajmy o tym ze zadnym nawet najlepszym lakierem czy chromem nie zastapimy szczecinskiej fabryki motocykli !!!
kreci sie.
tym zeby ludzie sie obudzili i przestali niszczyc motocykle w oryginalnym stanie poprzez badziewna renowacje(wysokopolyskowe lakiery, klejone szparunki, lakier bezbarwny, dodawanie chromu tam gdzie go byc nie powinno, wiejskie dodatki i kopa srub zastapionych wspolczesnym chlamem).
Jesli kazdy twierdzi ze restauruje motocykl z dbaloscia o kazdy szczegol to dlaczego stawiajac obok siebie 5 odrestaurowanych junakow kazdy z nich jest inaczej zrobiony ??? A no dla tego ze malo kto potrafi przeprowadzic renowacje z zachowaniem fabrycznych norm.
przerabiają na niewiadomo co! Tego nie mogę znieść! W jednym mi się nie zmieściło;)
To prawda motocykle w oryginalnym stanie powinny w nim zostać, ale niektóre błagają o remont;) Gdyby mój cezet był oryginalny to też bym go nie ruszał. Niestety są ludzie którzy zamiast wyremontować przerabiają na niewia
ja tez dolnośląskie :P i to jezdzi ? xD ? super motor wyznaje podobne zasady jak Ty ale gdybym ja miał taki motr odrazu zrobił bym remont ale z oryginalnymi częściami;p
Super M10, marzy mi się w takim stanie i typowy M10 ( nie przejsciówka )lecz solo :)
Zabezpieczyć przed korozją i piękny M10 w oryginale co najbardziej mi się podoba niż jakiś weteran " po remoncie, lepszy niż z fabryki
No nareszcie odzew bratniej duszy ! Az milo przeczytac taki komentarz ! Nie jest sztuka zniszczyc bezpowrotnie oryginalny egzemplarz, sztuka jest utrzymac go w oryginale chociazby zeby kolejne pokolenia mialy okazje zoba
A nie jak niektórzy WSK w stanie BDB malują bo ma kilka rysek na baku, dla mnie taki motor już nie ma duszy...Pozdrawiam, JUNAK oczywiście elegancki
Podziwiam cię bo jesteśmy tego samego zdania, ja też uważam że jak na czymś jest oryginalny lakier (może być nawet byle jaki) to tego nie ruszam
Nie musisz mnie rozumiec, wyznajemy po prostu rozne religie...
nie rozumem Cie czlowieku naprawde ja bym go przywrocil do nowosci na twoim miejscu
Bez przesady, czasem trzeba trochę wyremontować chociaż by po to żeby jeździł. Rozumiem że jeżeli łańcuch pęknie albo szprycha się złamie to ją wymienisz ?
Naleze do grupy tych co nie remontuja (nie niszcza oryginalu jesli nie ma takiej potrzeby). Motocykl wyremontowany nie ma dla mnie szczegolnej wartosci. Junak bedzie zakonserwowany i byc moze uruchomiony...
czemu nie będziesz go remontował??