Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2011 r.
125 cm3
13 KM
7 Nm
0.00 s
Historie polskiego harleya chyba każdy zna. Junak był kiedyś jednym z bardziej pożądanych maszyn. Obecnie jednak marka junak została przejęta przez chińczyków. Nie ma ona raczej nic wspólnego z dawną myślą techniczną polaków.
Budowa: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, dwa zawory na cylinder, rozrząd OHV, wałem rozrządu napędzany łańcuchem, zasilanie gaźnikiem, śr. 22mm.
Elektryka: alternator 120 W, akum. 12V/7 Ah
Przeniesienie napędu: mechanicznie sterowane, wielotarczowe sprzęgło mokre, skrzynia pięciobiegowa.
Śr. cylindra X skok tłoka : 47,5 X 22,5 mm
Stopień sprężania: 9,5:1
Moc maksymalna: 13 KM przy 8000 obr/min
przód- widelec klasyczny, śr. goleni 33 mm ,
tył- wahacz wleczony, dwa amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny.
Skoki zawieszeń p/t 120/70 mm
Pierwsza podróż do mojej rodzinnej miejscowości gdy podczas wyjazdu była fatalna pogoda a im bliżej mojego miasteczka pogoda piękniała. W finale słońce pięknie gładziła kłosy zbóż w okolicznych polach...
Ach te widoki :-)
Minusy:
-słabe przyśpieszenie
-zbyt miękkie zawieszenie
Plusy:
+możliwość podziwiania piękna naszego kraju
+doskonały do jazdy po mieście
+małe spalanie
Pięknych drogach,
Pięknych dziewczynach,
Zimnej Wódce.
Marzę o niezapomnianej podróży motocyklem po Polsce
PRZYBYŁEŚ, ZOBACZYŁEŚ ZOSTAW KOMENTARZ :P
Super Janek ;) 10/10 Wpadnij do mnie ocenic Junaka 901 też 2011 ;D Szerokosci LwG
spoko moto Wpadnij do mnie i oceń Escorta i Romety
Zapraszam na http://motocykle.xaa.pl/index.php
zapierdala szatan
spoko Junak szkoda że made in china
oceń moje komarki
fajne bzykadło ;]