Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1977 r.
Świdnik
50 cm3
3 KM
0.00 s
Kupiłem ją za 300zł nie działającą. W końcu udało mi się ją odpalić i tak pojeździłem dwa dni, aż poszło mi łożysko na korbowodzie. Igiełka z łożyska poleciała do cylindra i wiadomo co się stało...cały cylinder do śmieci był. Teraz zabieram się powoli do remontu mechanicznego i wizualnego.
Pewnie was dziwi dlaczego tak mieszam z WSKą. Ano jestem ze Świdnika, a te motory są właśnie stąd.
Jak chcecie więcej zdjęć to tutaj:
http://www.facebook.com/album.php?aid=4742&id=100000856774499&l=85d85c6844
http://www.riderspub.pl/aktualnosci.htm zakończenie sezonu 2010!
Jeżeli chodzi o jakikolwiek tuning to taki żeby zachował klimat tamtych lat.
-Amortyzatory tylne od Simsona.
-Przód od WSK Kos.
-Schowek na kluczyk. ;P
-Błotniki od WSK chromowane.
-Stacyjka od WSK.
-Zębatka 13z.
Czeski 223.
Przygoda? Składanie całego silnika w jeden wieczór, a później na drugi dzień wystąpienie w paradzie na Zlocie WSK w Świdniku. Silnik składałem do północy i przez to nie poszedłem na koncert OSTRego. Ale czego się nie robi dla motoru...
Podróż? Hmm... On tour Świdnik - Piaseczno. Około 45km. W pierwszy dzień motory (moja jawka i ogar 200 kumpla) odmawiały posłuszeństwa. Najpierw moja coś zaczęła przerywać. Wymieniliśmy świece, cewke zapłonową, kondensator... wystarczyło przedmuchać kranik, bo jakiś syfek wleciał. Później gdy już wszystko było załatwione w ogarze poszła dętka. Pojechałem szybko po drugą, ale nie było odpowiedniego rozmaru dętki, więc kupiłem troszkę większą, skminiliśmy łyżki i wymieniliśmy. Było już trochę późno, więc wyruszyliśmy na drugi dzień. Drugiego dnia motory nie odmówiły współpracy i szczęśliwie dojechaliśmy.
-Pomalować na wiśnie, na bak dać biały napis JAWA, a na osłonę łańcucha MUSTANG. Myślałem też żeby na schowek dać rok produkcji, czyli 1977r.
-Tylne amortyzatory dać od WSK.
-Dać pokrowiec na siedzenie, bo trochę pęka...
-Do przodu z WSK dać półkę na licznik(dam ten od Jawki) i stacyjkę (od WSK), a lapme wymienić na jakąś bez tych rzeczy.
-Założyć Czeski cylinder i tłok dwupierścieniowy. Już leżą w garażu i czekają aż je założę.
-Znaleźć tłumik cygaro, a jak nie to dać od komarka albo od WSK. Nie wiem jak będzie z osiągami, bo najlepszy jest jednak oryginalny tłumik i na razie się wstrzymuje.
-Sprawić żeby kopniak się składał...
-Założyć inny gaźnik. Próbowałem G20 M, ale spala jak smok... Chcę od simsona, a jak się trafi to radziecki K60B.
-Polerka obowiązkowa.
+Zrywna jak na takie maleństwo.
+Można śmiało kombinować z tuningiem w tym silniku, jak i z wyglądem.
+Komfort jazdy.
-Czasami potrafi łyknąć paliwka na Jikovie. Więcej wypluje niż spali...
-Ma swoje humorki.
Każda naprawa, podróż jest pewnym osiągnięciem.
...o mz etz 150.
Nie chce mi się tego wszystkiego edytować. Remont się zaczynał, jednak doszedłem do wniosku, że pora na większe moto. SPRZEDAM. Trochę jej szkoda, ale cóż. Miejsca nie ma, kasy na moto też. I uwaga, sprzedam poważnemu klientowi, który będzie dbać o jawkę, a nie zacznie palić laczka i za**erdalać po polach. Włożyłem w nią wiele pracy. Na początku sezonu wymieniony wał(regeneracja), cylek i tłok, bo tamtego rozwaliło łożysko igiełkowe z wału. Miałem ją malować...nie wyszło. Na siedzenie kupiony jest pokrowiec, dobrej jakości i drogi. Założy go nowy właściciel, żeby go moto polubiło ;) z K60B nie wyszło, więc też go sprzedam. Mam stare części jak ktoś nie wierzy w remont. Cylinder gdzieś się znajdzie, korbowód z rozjeb... łożyskiem też mam. Paragony wywalone gdzieś, nie myślałem że się przydadzą. Chcesz więcej info? Pisz śmiało.
Yhh.. Wyrąbana w kosmos ta Jawencja :D
Nom widzę ze dbasz o maszyne i znasz sie na tym.. POZDRO
Spokojnie Wujek,foty po remoncie są na forum ;) ,a na PJ nie chce mi sie dodawać aktualnych zdjęć ;), Thanks za komentarz...
ładna ładne ;;p
No no nie jest zła.Fajnie wygląda z tymi lagami
Siema. ;D komnij mojego Jeep'a.
Ładnie się prezentuję :D
Szerokości;)
Swietne Motooo:):)
super:):)
15/10 szerokosci zycze i pozdrawiam
zapraszam do siebie i ocen moje moto;)