Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Wejherowo
50 cm3
3 KM
0.00 s
Żadnego tuningu nie przeprowadzałem , ale wprowadziłem kilka usprawnień między innymi światło stop , światło pozycyjne i kierukowskazy .Został także założony zapłon bateryjny i akumulator z ładowaniem 6v.
Silnik Jawa 223.Cały silnik jest po remoncie nowe łożyska , Cylinder , nowy tłok , wszystkie części czeskie. Jest to konstrukcja czechosłowacka z wczesnych lat 70 jak na tamte lata był to bardzo mocny silnik w swojej klasie. Jak dla mnie 223 jest naprawdę udany bo po użyciu oryginalnych części oraz zestrojeniu zapłonu i gaźnika praktycznie bezawaryjny.
Zawieszenie amortyzatorowe , sprężynowe , troche twarde ;)
Każda podróż jest wyjątkowa, można poczuć ducha tamtych czasów jadąc pośród lasów i pól w błogim spokoju. Piękny dźwięk pyrkania 2 suwa oraz smuga dymu ciągnąca się za jadącym motorem, to lubię :)
Pozostawienie Jawki w takim stanie w jakim obecnie jest i zachowaniu jej dla przyszłych pokoleń.
+ bezawaryjność
+ duża moc jak na 40 letnią konstrukcję silnika
+ bardzo tanie części zamienne
+ ładny dźwięk
+ Ładnie wygląda
+ Dość niska masa własna , co przekłada się na bardzo dobre
osiągi .
Jawką raczej nie robię wyścigów, ale kilka skuterków zdarzyło się wyprzedzić .Prędkość maksymalna wynosi około 65 km/h przy zębatce zdawczej 11, ale największym osiągnięciem dla mnie jest to że z tak zwanej \\\\\\\\\\\\\\\"kupy złomu\\\\\\\\\\\\\\\" została zbudowana i odnowiona od podstaw i cieszy oko wielu przechodniów i wzbudza duże zainteresowanie :)
-Syrena 104
-Simson
-Wsk 125 , 175
-Jawa 350
-Mz ES 250
-Suzuki rg 500
kart1 nominował pojazd do prezentacji tygodnia