Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1963 r.
346 cm3
13 KM
0.00 s
WITAM
KOLEJNA MASZYNA DO ODRESTEUROWANIA W MOIM WARSZTACIE.
JESTEM DRUGIM WŁASCICIELEM TEGO BŁĘKITNEGO CUDA.
W WOLNYM CZASIE ZAJMUJĘ SIE ODNAWIANIEM MOTOCYKLI.
JESLI JESTES ZAINTERESOWANY ODRESTEUROWANIEM SWOJEGO MOTOCYKLA ZGŁOS SIE DO MNIE.
TEL.888-970-407
Silnik:
jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 72mm. Skok tłoka 85mm. Pojemność 346cm3. Moc 13KM przy 4000obr./min. Stopień sprężania 6,5-6,8. System smarowania paliwo plus olej w stosunku 25:1.
Gaźnik:
Typ k-28d
Instalacja Elektryczna:
Zapłon akumulatorowy. Przyśpiesznik zapłonu automatyczny. Cewka zapłonowa jak w IŻ-56 sb.39. Świeca zapłonowa- a11u gost 2043-54 (225 wg bosch). Akumulator 3-MT-7/6V 7Ah. Regulator prądnicy dwustopniowy. Lampa przednia FG-38 żarówki 32/21W. Pozostały osprzęt: lampa tylnia , żarówki 3/6W
Sprzęgło:
Wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej.
Skrzynia przekładniowa:
Skrzynia biegów 4 biegowa. Pojemność skrzynki 1L. Zmiana biegów dźwignia ręczna lub nożna. Przeniesienie napędu na tylne koło poprzez łańcuch rolkowy II-4 GOST 3609-52.
JEST SPRAWNY I ORGINALNY - TO SIĘ LICZY
KOLEJNY ZABYTEK W WARSZTACIE...
ładny motor
dbaj o niego
oceń moje komarki