Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1954 r.
349 cm3
11 KM
0.00 s
Maszyna w dużym stopniu kompletna, mało poprzerabiana za wyjątkiem głębokich błotników, i niespotykanego koloru :)
Iż pali, jeździe, nawet działa ładowanie.
Klasyków się nie tiuninguje :)
Radziecki dwutakt, jednocylindrowa trzystapięćdziesiątka. Po kompletnym remoncie od A do Z, zalane nowe oleje, wymienione filtry, świece, uszczelniacze, łożyska, pomalowany cylinder na czarno farbą żaroodporną.
Oryginalna prądnica 45W 6V daje rade :)
po wymianie olejów oraz uszczelniaczy,
nowe okładziny hamulcowe,
linki, nowe opony oraz dętki,
zregenerowane suwaki,
każda podróż jest pamiętna, wystarczy usłyszeć sam dźwięk :)
nie ma osoby która by się nie obejrzała za nim
+ Ręczna zmiana biegów daje dużą frajdę :)
Minusy przesłaniają plusy :)
WIĘCEJ ZDJĘĆ I INFORMACJI NA STRONIE: www.renowacjaklasykow.cba.pl
Zapraszam na fanepage: https://www.facebook.com/pages/Renowacja-Klasyk%C3%B3w-Auto-Serwis/213253988819084
___________________________________________________________________
************************************************************
o drugim Junaku bądź drugim IŻu 49,
może gdzieś stoją zapomniane w stodołach
Jeżeli ktoś posiada w/w motocykle lub inne zabytkowe chętnie odkupię
tel. 514-499-081
************************************************************
ZAJMUJĘ SIĘ RENOWACJĄ POJAZDÓW
ZABYTKOWYCH