facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Hyosung XRX 125 2002r

Oglądano już 8348 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Hyosung XRX 125 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    Kamilcyklista

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Kurowice

  • Pojemność

    155 cm3

  • Moc

    20 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Moto sprzedane , było miło ale się skończyło :) Czas na coś mocniejszego :)

    Hyosung XRX 125 to enduro, które nadaje się do jazdy terenowej jak i do wypadów w dłuższe trasy. Motorek jest spory wiec wygodnie się siedzi a dzięki w miarę miękkim zawieszeniu świetnie sprawdza się na naszych "pięknych" drogach. Hyosung posiada silnik 4-zaworowy co czyni go mocniejszym od starszych japońskich konstrukcji takich jak Suzuki DR, Honda XL czy Yamaha XT .


  • Tuning

    Hmm szczerze mówiąc to nie przepadam za tuningiem, ponieważ zazwyczaj fabryczne sprzęty wyglądają najlepiej, warto jednak wprowadzać drobne poprawki :). W moim Hyo zamontowałem filtr stożkowy (schowany w nie dostępnym dla kurzu i wody miejscu, daleko od gorącego silnika). Standardowy tłumik, który posiadał "niepotrzebny" dławik zastąpiłem zgrabnym przelotowym tłumikiem dzięki któremu poprawiły się trochę osiągi i o co mi chodziło, wzmocnił się "basik" :) Silnik ma teraz też większą pojemność tzn 155cc a co za tym idzie i większą moc.

  • Silnik

    Kiedy kupiłem Hyo silnik był w opłakanym stanie a ja tego nie zauważyłem przy kupnie niestety , oczywiście sprzedawca zapewniał, że jest w świetnej kondycji . Nie nacieszyłem się dość długo tłok pękł na pół uszkadzając głowice i zacierając cylinder. Został zrobiony szlif cylindra założony nowy tłoczek , splanowana głowica a cała przyjemność kosztowała ponad 500zł . Kilka miesięcy później, w drodze na rozpoczęcie sezonu do Częstochowy, niestety urwał się łepek jednego zaworu i zniszczył całą głowice wraz z tłokiem i cylindrem wymieniłem wszystkie zawory , uszczelniacze , naprawiona została głowica (dokonał tego Pan Ryszard Fabiszewski z Gorzowa WLKP czyli były żużlowiec Polski) został zregenerowany wał i otrzymał nowe łożyska . Zważając na nie duży koszt dodatkowy zamontowany został nowy tłok o szerokości 62mm zamiast standardowych 56mm i oczywiście specjalnie pod niego wyszlifowany cylinder , co daje około 155 cm pojemności, Przyjemność ta kosztowała ponad 1000zł . Od tego GENERALNEGO remontu jeżdżę pewnie nawet w najdłuższe trasy i motorek mnie nie zawodzi.

  • Zawieszenie

    Jak wyżej pisałem zawieszenie świetne na polskie dziurawe drogi , z przodu potężne odwrócone widelce Upside-down , z tyłu najczęściej stosowany amor centralny.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wiele było pamiętnych wypadów , jak na razie to do najdłuższych należą Warszawa , Piotrków Tryb. czy Stryków i szerokie okolice.

  • Marzę o...

    DR-350
    RM 250
    CR 500 :)

Komentarze (3)

  • 2013-07-14 14:43:16

    Cześć, zapraszam wszystkich do nowego forum o motocyklach marki Hyosung. www.hyosung.info

  • 2012-08-29 17:55:22

    Witam, mam pytanie, jakie cylinder i od jakiego motocykla jest on ? Jaki tłumik zainstalowałeś ? Proszę o odp. ::)

  • 2011-04-10 10:36:07

    Ładny sprzęt oczywiście daje 10/10, wpadnij do mnie:)
    Szerokości i pozdrawiam:P

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha DT 50
  • Honda CBR 600
  • Ford Focus
  • Yamaha YZ 426F
  • Honda SFX
  • Derbi Senda DRD SM

Co robią kierowcy na PJ