Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Kurowice
155 cm3
20 KM
0.00 s
Moto sprzedane , było miło ale się skończyło :) Czas na coś mocniejszego :)
Hyosung XRX 125 to enduro, które nadaje się do jazdy terenowej jak i do wypadów w dłuższe trasy. Motorek jest spory wiec wygodnie się siedzi a dzięki w miarę miękkim zawieszeniu świetnie sprawdza się na naszych "pięknych" drogach. Hyosung posiada silnik 4-zaworowy co czyni go mocniejszym od starszych japońskich konstrukcji takich jak Suzuki DR, Honda XL czy Yamaha XT .
Hmm szczerze mówiąc to nie przepadam za tuningiem, ponieważ zazwyczaj fabryczne sprzęty wyglądają najlepiej, warto jednak wprowadzać drobne poprawki :). W moim Hyo zamontowałem filtr stożkowy (schowany w nie dostępnym dla kurzu i wody miejscu, daleko od gorącego silnika). Standardowy tłumik, który posiadał "niepotrzebny" dławik zastąpiłem zgrabnym przelotowym tłumikiem dzięki któremu poprawiły się trochę osiągi i o co mi chodziło, wzmocnił się "basik" :) Silnik ma teraz też większą pojemność tzn 155cc a co za tym idzie i większą moc.
Kiedy kupiłem Hyo silnik był w opłakanym stanie a ja tego nie zauważyłem przy kupnie niestety , oczywiście sprzedawca zapewniał, że jest w świetnej kondycji . Nie nacieszyłem się dość długo tłok pękł na pół uszkadzając głowice i zacierając cylinder. Został zrobiony szlif cylindra założony nowy tłoczek , splanowana głowica a cała przyjemność kosztowała ponad 500zł . Kilka miesięcy później, w drodze na rozpoczęcie sezonu do Częstochowy, niestety urwał się łepek jednego zaworu i zniszczył całą głowice wraz z tłokiem i cylindrem wymieniłem wszystkie zawory , uszczelniacze , naprawiona została głowica (dokonał tego Pan Ryszard Fabiszewski z Gorzowa WLKP czyli były żużlowiec Polski) został zregenerowany wał i otrzymał nowe łożyska . Zważając na nie duży koszt dodatkowy zamontowany został nowy tłok o szerokości 62mm zamiast standardowych 56mm i oczywiście specjalnie pod niego wyszlifowany cylinder , co daje około 155 cm pojemności, Przyjemność ta kosztowała ponad 1000zł . Od tego GENERALNEGO remontu jeżdżę pewnie nawet w najdłuższe trasy i motorek mnie nie zawodzi.
Jak wyżej pisałem zawieszenie świetne na polskie dziurawe drogi , z przodu potężne odwrócone widelce Upside-down , z tyłu najczęściej stosowany amor centralny.
Wiele było pamiętnych wypadów , jak na razie to do najdłuższych należą Warszawa , Piotrków Tryb. czy Stryków i szerokie okolice.
DR-350
RM 250
CR 500 :)
Cześć, zapraszam wszystkich do nowego forum o motocyklach marki Hyosung. www.hyosung.info
Witam, mam pytanie, jakie cylinder i od jakiego motocykla jest on ? Jaki tłumik zainstalowałeś ? Proszę o odp. ::)
Ładny sprzęt oczywiście daje 10/10, wpadnij do mnie:)
Szerokości i pozdrawiam:P