facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda Sky 50 1998r

Oglądano już 5778 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda Sky 50 »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    STZBARTASS

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Ziemnice

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    2 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    W budowie.....

  • Tuning

    Na lato
    Cylinder DR 70cc Evolution ,opis;

    Polecamy Państwu wysokiej jakości żeliwny cylinder DR Evolution 70cc.
    Produkt dostarczany jest razem z głowicą, tłokiem, uszczelkami....
    Dobre odprowadzanie ciepła.
    DR Evolution 70cc jest to kit klasy średniej do codziennego użytku.
    Evolution to tylko nazwa cylindrów DR - prosze nie mylić i nie kojarzyć z Polini Evolution..Link
    http://www.sklep.s-x-t.pl/cylinderdr70ccevolutionbalisfx-p-733.html?cPath=8347_9690_9702_9900

    Mam tu 3 waria do wybrania

    Wariator NARAKU [SPORT]- Peugeot, Honda,opis:

    Wariator sportowy znanej i cenionej firmy Naraku Performance przeznaczony do pojazdów z silnikami Peugeot 2T oraz Honda. Wariator typu plug&play pozwalający na znaczną poprawę przyspieszenia oraz prędkości maksymalnej pojazdów fabrycznych. Samo zastosowanie tego wariatora w fabrycznie zablokowanym pojeździe prowadzi do wzrostu prędkości maksymalnej z 45km/h do ok 70 km/h! Oczywiście może być on stosowany również do pojazdów stunigowanych ale wtedy należy indywidualnie dobrać wagę rolek. Wariatory Naraku pracują z rolkami 16x13- tu w zestawie otrzymujecie Państwo 1 zestaw rolek (6 sztuk) 16x13 o wadze 8g. Zastosowanie wariatorów Naraku Sport nie wymaga zmiany sprężyny centralnej przez co montaż jest niezwykle prosty. Do wariatorów tej serii dodajemy specjalny dysk CD z informacjami dotyczącymi regulacji układu przeniesienia napędu- bardzo przydatny!
    http://www.moto.bidoncs.pl/wariator-naraku-sport-peugeot-honda.html

    Wariator Motoforce Racing, Peugeot stojący opis:
    Wariator Motoforce Racing - to obok wariatorów TEC czy TNT, najtańszy sportowy wariator przynoszący znaczne efekty. Bardzo dobrze wykonany Dostarczany wraz z trzema kompletami rolek 16x13 9.0g, 10.0g oraz 10.5g, które dość precyzyjnie pozowlą wyregulować nasz pojazd.link
    http://www.moto.bidoncs.pl/wariator-motoforce-racing-peugeot-stojacy.html

    Wariator Polini Speed Control, Honda / Peugeot opis:
    Wariator Polini Speed Control. Zestaw wariatora zawierający wariator, 2 komplety rolek 16x13 o wagach 7,7g oraz 8,4g, podkładki, oraz komplet ślizgów wariatora. Zestaw ten pozwala doskonale wyregulować pracę skutera, co wpływa na konkretny wzrost osiągów. Wariator Polini Speed Control może być wykorzystywany zarówno do sportu jak i jazdy codziennej. Gwarantuje trwałość i poprawę parametrów mechanizmu przenoszenia napędu skutera. Doskonałe osiągi!Link
    http://www.moto.bidoncs.pl/wariator-motoforce-racing-peugeot-stojacy-duplikat-1-1284.html

    A teraz 2 rodzaje do wyboru sprzęgła

    Sprzęgło RMS Race d.107mm opis;
    Sprzęgło RMS Race d.107mm. Popularne sprzęgło włoskiej firmy RMS. Bardzo lekkie - specjalnie odciążone. Wykonane z maetriałów wysokiej jakości. Wytrzymałe.link
    http://www.moto.bidoncs.pl/sprzeglo-malossi-delta-clutch-d-107mm-gilera-piaggio-peugeot-duplikat-1-1239.html

    Sprzęgło Malossi Fly Clutch d.107mm, Gilera / Piaggio / Peugeot opis;
    Sprzęgło Malossi Fly d.107mm. Dobre sprzęgło poziomu Sport. Szeroki zakres regulacji. Idealne jako zamiennik oryginalnego sprzęgła.link
    http://www.moto.bidoncs.pl/sprzeglo-malossi-delta-clutch-d-107mm-gilera-piaggio-peugeot-duplikat-1-1238.html

    Dzwon sprzęgła Malossi d.107mm, Gilera / Piaggio / Peugeot opis;
    Dzwon sprzęgła Malossi. Najtańszy z gamy dzwonów tej renomowanej firmy. To mocniejszy zamiennik oryginału w doskonałej cenie.link
    http://www.moto.bidoncs.pl/dzwon-sprzegla-malossi-d-107mm-gilera-piaggio-peugeot.html

    Boost Bottle Polini, uniwersalny;opis
    Boost Bottle Polini! Boost bottle powoduje, że mieszanka paliwowa przy zamknięciu membrany nie jest ponownie przeprowadzona przez gaźnik, tylko przez powstałe podciśnienie cofa się do Boost Bottle, który jest zamontowany pomiędzy gaźnikiem a membraną. Zmniejsza odbicie rezonansowe mieszanki paliwowo-powietrznej, przez to mieszanka nie jest wzbogacana. Rezultaty działania Boost Bottle to: spadek zużycia paliwa, lepsza reakcja na ruch manetką w dolnym zakresie obrotów oraz wzrost osiągów. Efekt najbardziej zauważalny jest przy większych gaźnikach (od 19mm), które mają tendencje do wzbogacania mieszanki (zalewania) w dolnym zakresie obrotów, jednak z powodzeniem stosowany jest także w gaźnikach 12-17,5mm. W zestawie znajdują sie wszystkie części, potrzebne do montażu.link
    http://www.moto.bidoncs.pl/boost-bottle-polini-uniwersalny.html

    Filtr Powietrza 39 mm Niebieski
    http://www.moto.bidoncs.pl/filtr-powietrza-39-mm-niebieski.html

    Twist Control NARAKU Racing - Peugeot opis;
    Twist Controler to antidotum na straty mocy i osiągów powstające w przypadku skręcania się spreżyny centralnej wariatora. Straty te dochodzą ,aż do 15% - zatem warto im zapobiegać. Twist Controler Naraku jest inowacyjnym rozwiązaniem tego problemu. Zakładamy go pod sprężyne centralną po uprzednim zmontowaniu przy użyciu smarów do wariatorów (sugerujemy smary molibdenowe Malossi). NK900.44-Kymco, Peugeot, SYM , Piaggio 139QMB, Honda ,Gilera link
    http://www.moto.bidoncs.pl/twist-control-naraku-racing-minarelli-105mm-cpi-keeway-morini-duplikat-2.html

    A na koniec tłumnik mam 3 do wyboru
    Wydech;opis
    Wydech Next 31601X
    Nowa wydmuchowa linia dla skuterów nazwany EWG homologacja, jest oznaczany przez swoje znakomite wykonanie i możliwa do przyjęcia cena. Doskonale poprawia prace silnika nadaje się do celindrów tuningowych 50 i 70 ccm link
    http://www.moto.bidoncs.pl/wydech.html

    Wydech sportowy naraku [SPORT]- -GY6 50cc opis:
    Wydech sportowy [SPORT] wykonany w całości z blachy nierdzewnej przeznaczony do chińskich skuterów 4 suwowych z silnikami 139QMA/QMB. Pierwszy w pełni sportowy wydech bez zbędnych blokad wymaganych homologacją. Wydech nie jest może szczytowym usiagnięciam disignerskim ale inżynierom chodziło głównie o poprawę osiągów a nie fajerwerki wizualne. Oczywiście jak wszystkie wydechy sportowe zmiania się również brzmienie Twojego pojazdu. Polecamy ten wydech nie tylko do stuningowanych maszyn sportowych ale i do fabrycznych 50cc.link
    http://www.moto.bidoncs.pl/wydech-sportowy-sport-gy6-50cc.html

    Wydech Tecnigas Next R, Honda Dio / Kymco opis
    Najpopularniejszy model wydechu hiszpańskiego producenta Tecnigas - Next R, dobra cena, dobra jakość. W zestawie znajdują się: kompletne mocowanie, śrubki i uszczelki. Wydech Tecnigas Next R przeznaczony jest do cylindrów od 50cc oryginalnych po 70cc poziomu Sport.link
    http://www.moto.bidoncs.pl/wydech-tecnigas-next-r-honda-dio-kymco.html

    i ostatni

    Wydech Tecnigas Trek Yamaha Booste Trekr opis:
    Dzięki zmienionej charakterystyce komory rozprężnej uzyskujemy zauważalną poprawę osiągów. Komora rozprężna wydechu TREK jest zbudowana z większej ilości elementów (6) niż wydechy Next R i TEK. Wykonany z tytanowo-aluminiowej konstrukcji silencer gwarantuje niską emisji hałasu.
    Produkt o wysokiej jakości wykonania o i wytrzymałość konstrukcji. TREK jest wydechem uniwersalnym- dobrze sprawuje się zarówno w przypadku fabrycznych cylindrów 50cc jak i sportowych 70cc. Całość tego pozytywnego obrazu dopełnia ładna komora silencera wykonana z oksydowanego aluminium.link
    http://www.moto.bidoncs.pl/uklad-wydechowy-tecnigas-yamaha-booster.html

    Jeśli wiećie lepsze cześći od tych to pisać jak co do hondy sky sgx







  • Silnik

    Japan/Włosko

  • Wnętrze

    .....

  • Zawieszenie

    Na +6 dlatego że nie to co chinule z twardymi gów......

  • Car Audio

    Napewno bd.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    W 4osoby naprawde wielka moc ma honda jak na w połowie zablokowany
    I z górki sam 80km/h w dwie osb 75km/h

    jest tego ho ho ho ale każda extra

  • Marzę o...

    Honda sky po maxymalnym tuningu
    wyliczyłem koszt tego to 10.000tys
    Moc 34KM
    V-max 160
    Ale śilnik pluje wszystkim ,a rama ci sie rozpada ,koła cię wyprzedzają
    a ty lecisz na tyłku bez kół,ramy,śilnika.

Komentarze (2)

  • 2013-07-02 12:25:33

    no to jak zwiększyć vmax\r\n

  • 2013-05-13 17:10:31

    spoko motorek daje 10/10 skomentój mojego ogara

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Kadet M780
  • Piaggio NRG
  • Opel Omega
  • Yamaha DT 80
  • Suzuki SV 650s
  • Yamaha AEROX

Co robią kierowcy na PJ