Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Piotrków Kujawski
125 cm3
28 KM
6.00 s
Honda NSR 125R JC22B
Swoją Hondę kupiłem 4 lipca 2009roku w Kutnie, rocznik 1999, sprowadzoną z Niemiec. NSRka była trochę porysowana , szybka była pęknięta i jedna owiewka była do pomalowania, bo koleś zaliczył szlifa, pękła i włożył nową, choć od innego malowania. Silnik miał kompresję 7,5 atmosfery, więc postanowiłem włożyć nowy oryginalny cylinder razem z tłokiem z salonu Hondy. Moja NSRka to JC22B, czyli fabrycznie blokowana, dodatkowo miała założonego Black Boxa.
Do tej pory w Nerce zrobiłem:
- włożyłem nowy oryginalny cylinder i tłok oraz łopatki zaworu wydechowego (1300zł),
- wymieniłem gaźnik na nowy Dell'orto 28mm (500zł),
- wymieniłem łożyska na wale z uszczelniaczami firmy Athena (250zł)
- wymieniłem wszystkie uszczelki silnika firmy Athena (145zł)
- wymieniłem uszczelniacze przedniego zawieszenia firmy Athena (45zł),
- wymieniłem dwa razy cały układ napędowy (360zł),
- wymieniłem wszystkie płyny,
- wymieniłem oponę tył na AVON RoadRider 130 (200zł),
- wymieniłem świece na NGK BR9ECS (25zł),
- pomalowałem całą NSRkę (550zł),
- kupiłem nową szybkę (150zł),
- zrobiłem z tyłu lampę LED (20zł),
- założyłem czerwone paski na koła odblaskowe (40zł),
- założyłem minikierunki (130zł),
- pomalowałem piankę na zegarach na czerwono (10zł),
- wymieniłem moduł zapłonowy na odblokowany na CI 626 (200zł),
- odblokowałem na module TV,
- zdjąłem zwężkę z wydechu,
- odłączyłem Black Boxa,
- odblokowałem na króćcu,
- założyłem odblokowane dysze (50zł),
- wymieniłem klocki hamulcowe tył (70zł),
- wymieniłem tarcze hamulcową tył (50zł),
- pomalowałem zaciski hamulcowe na czerwono (15zł),
- założyłem nowe manetki czerwono-czarne (35zł).
Co chcę w niej jeszcze zrobić?:
- kupić sportowy wydech,
- wymienić oponę przód,
- białe tarcze zegarów z czerwonym albo niebieskim podświetleniem,
- z czasem dojdą na pewno jakieś nowe rzeczy :)
WIĘCEJ ZDJĘĆ:
http://bikepics.com/members/matacz/99nsr125/ !!!
SPRZEDANA PO 6 LATACH - 31.07.2015r :(
*Wizualny:
- mini kierunki
- lampa LED tylna
- zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono
- pomalowana pianka na czerwono na budzikach
- manetki Sport czerwono-czarne
- tankpad w carbonie
- paski odblaskowe czerwone na felgi
*Mechaniczny:
- włożone większe dysze 138, 42, 64
- odblokowany moduł CDI
- odblokowany gaźnik
- odblokowany moduł TV 124
- zdjęta zwężka z wydechu
Będą:
- białe tarcze zegarów z czerwonym albo niebieskim podświetleniem,
- nowy sportowy wydech (może).
dwusuwowy, chłodzony cieczą, świeżo po remoncie
Twarde, choć mogło by być jeszcze twardsze ;)
Każda podróż na NSR'ce jest pamiętna ;)
Doprowadzenie NSRki do ideału :)
+ HONDA
+ piękny wygląd
+ duża moc
+ bezawaryjność
+ wygodne siedzenia dla kierowcy i pasażera
+ komfort jazdy
+ duży dostęp do części
+ dobre hamulce
- słabe światła
- duże spalanie
HONDA CBR 600RR lub CBR 600 F4i Sport
Ładna maszyna zadbana, życzę powodzenia w realizacji planów ;D Szerokości Kolego ;) zapraszam do mnie
Hmm widzę, że dbasz o maszynę, bardzo ładna, szerokości ;)
Widzę że dużo włożyłeś w nią serca i pieniędzy. :)
Śliczna jest. :)
Fajna NSR:)Wpadnij do mnie;)
http://nsr125.npx.pl
Maleju zajebista maszynka ;D
Pozdro! LwG!
Ładna maszyna 10/10
Zapraszam do mnie:)