Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Gdańsk
125 cm3
33 KM
21 Nm
6.20 s
Jest to Honda NSR 125 z roku 2000. Zakupiona 12 sierpnia 2009 roku z przebiegiem 14300km. Przebieg potwierdzony TuV'em.
-mechaniczny
Założony tłok Vertex Replica, wypolerowana głowica i kanały wydechowe. Poszerzone okienka w membranie, jak i lekko poszerzone kanały wydechowe, większe dysze w gaźniku(140,68,43). Wydech od GS 500(zwiększony przelot). Założona świeca NGK irydowa, także fajka racing NGK. Dość mocno przerobiony filtr powietrza. Carbonowe listki w membranie.
-optyczny
Pare naklejek ale też bez przesady z nimi, manetki Harris racing, tankpad Honda, cappad. Zamontowany zegarek Louis na górną półkę. Żarówki w lampie ala ksenon. Czerwone paski na rantach felg.
Typ silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
Liczba cylindrów: 1
Rodzaj rozrządu: membrana, zawór wydechowy
Pojemność skokowa: 124.8 cm3
Stopień sprężania: 6.8:1
Średnica cylindra/skok tłoka: 54 mm/54.5 mm
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Pojemność zbiornika paliwa: 13 l
Rodzaj napędu: łańcuch
Średnie zużycie paliwa: ~4.5l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
Przełożenia: 14/36
W sam raz. Nie jest tak wygodne no ale to nie jest turystyk. ;)
Każda jest pamiętna z NSR 125. ;)
Narazie wszystko zrobione tak jak chciałem. :)
+ Moc jaką dostarcza nam silnik 125cm3.
Dzwięk silnika, tak dzwięk.
Niezawodność japońskiego kunsztu i dodatek włoskiej stylizacji. ;)
-
Na akumulatorze.
Bez zmiany wydechu i dysz vmax wynosił 142km/h. Po założeniu większych dysz(patrz tuning), wydechu od gs 500 i reszty przeróbek vmax wynosi ok.168km/h
Hondzie CBR 929 rocznik 00'-01'
No i o tańszej benzynie.
Fajna NSR:)Nie chcesz jej sprzedać:)Wpadnij do mnie:)