Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Będzin
80 cm3
20 KM
0.00 s
Honda MTX jest moim drugim jednośladem. Swoją pierwszą przygodę rozpocząłem chińskim skuterem ZIPP quantum.
Na początku kupna motoru lekko się ździwiłem, brakiem jego mocy. Okazało się że powodem jest źle przeprowadzony szlif cylindra w kształcie stożka oraz tłok nominalny. Obecnie, po remoncie silnika, gdy wymieniłem wszystkie uszczelki, zimeringi, łożyska na wale, tłok VOSNERA motor ma moc.
Dużo bardziej wole porządny Japoński silnik o sporym roczniku niż nowy chiński "cross".
Optyka:
Nowa lakiernika koloru pomarańczowego "wyrazistego".
Naklejki markowych firm
Nowy tłumik (jeszcze nie zamontowany) LEO vince.
Silnik:
Ledwo co po remoncie, więc po co coś wymieniac?
Dwusuwowy silnik o całkiem poważnej mocy jak na 80.
Motor posiada silnik chłodzony cieczą.
Japoński silnik marki HONDA.
Świeżo po wymianie tłoka (VOSNER), szlifie cylindra (pierwszy), wszystkich uszczelek, zimeringów oraz łożysk.
Tylni amortyzator marki PRO LINK. (sprężyna)
Przednie regulowane zawieszenie olejowo-powietrzne
+ekonomiczny
+świetna moc jak na tą pojemność
+wygląd prawdziwego crossa, nie zabawki
+niezawodny
+Wyjątkowo wytrzymały
+Przyjemnie się prowadzi
+Wygodny
+Wyjątkowo dobrze sprawuje się w terenie
+Zawieszenie pozwalające na "co nie co"
+Dobra dostępność części zarówno oryginalnych jak i zamienników
+niewysoka cena
-Tylny hamulec bębnowy
-Brak dozownika oleju (Oryginalnie jest)
120km/h bez katowania.
Nie próbowałem go "cisnąć" ile się da.
Sokół 1000
Harley Davidson V-night
faktycznie na tą pojemnosc fajny. Widzialem ostatnio MTX na swojej ulicy i ma to moc.
Lepiej kupic używany porzadny Japoński silnik niż nówke chinola.
Podoba mi sie
10/10
Widura. uznał sesję jako wyjątkową
Widura. nominował pojazd do prezentacji tygodnia