Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Węgorzewo
499 cm3
72 KM
3.50 s
Motorek jest piekielnie narwany niczym diabeł tasmański wprowadzenie go w zakręty bokiem to żaden problem wystarczy dodać trochę gazu ale z kolei wyprowadzenie go czysto z zakrętu to nie lada wyczyn
Nie potrzebny
2T chłodzony cieczą
Pro-Link
Zaczyna się gdy Go odpalę i dodam gazu na prostej
nie zabić się
plusów za dużo by wymieniać
a minusy to są takie:
- sporo pali
- drogie części
- szybko idą opony
- łańcuch i napęd często trzeba wymieniać
wystarczy że jeszcze nie miałem gipsu ani żadnej kontuzji
nowszej wersji
Wiem ze nieelegancko odsyłać do innych...ale proszę spojrzyj: http://www.bikepics.com/members/bronti/90cr500/\r\n\r\n\r\n
osiagniecie to jest opanowanie tej CRki :D
jechalem 125 i ledwo xd
oj wyrywa wyrywa XD Ale to jej cała magia XD
ale to musi wyrywać nadgarstki ^^
masz go jeszcze?
Siema Adamejtis :D spoko ta Twoja CRka ;)
Super moto:) 10/10
To jest zajebistość, moje marzenie, zawsze chciałem się przekonać, jak to lata, bo wiele się nasłuchałem na temat 500tki w 2t :D
Bo to Honda :D