Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Sosnowiec
954 cm3
154 KM
3.00 s
Przy normalnej jeździe można powiedzieć EKONOMICZNA!!! Na pełnym zbiorniku wracając z poznania w ulewę prędkość 100-130 zrobiła 360km!!! Co daje wynik lekko poniżej 5 litrów!!! Natomiast przy normalnej jeździe bez nadmiernych szaleństw z żwawym przyspieszaniem ok 7 litrów natomiast odkręcając jej i wykorzystując prawie całą moc nie stanowi dla niej problemu nawet +11litrów:D
V-Max ponad 300km ważę ok 65 kg i w tunelu zamknęła licznik i ciągła dalej, 6tke zapodałem przy 292!!!
Od razu dla niedowiarków nie wiem jaka byłaby rzeczywista po skalibrowaniu lecz tak jak mówię wykazało 299 i ciągła dalej myślę że do około 310, dla sprawdzenia powtórzyłem próbę na autostradzie i ponownie zamknęła licznik:)
Do SPRZEDANIA!!! 503 383 076
-Amortyzator skrętu CSC HyperPro CSC 24 stopniowa Regulacja
-Paski na Ranty:) hehe
-Sportowy wydech o pięknym brzmieniu
-Złoty napęd DID\\\'A ze sportowym przełożeniem
Nie do okiełznania:) Niesamowite przyspieszenie, umiarkowane zużycie paliwa przy normalnej jeździe. Szalony od samego dołu.Zmiany to sportowy filtr Kn\\\'a i sportowy wydech przez co może minimalnie podniesiona moc.
Twardo Twardo ale nie mamy co wymagać wygody od sportowego moto albo rybki albo akwarium.
Powrót 400km w ulewe okręcony folia pod strojem:) lalo się ze mnie:)
SPRZEDAM!!!!! 503 383 076
Plusy:
-Piękna
-Piekielnie szybka
-Wygodna jak dla mnie
Minusy:
-Niezbyt kulturalna praca silnika ale one tak maja:)
-Twarda
Pierwszy raz przekroczona magiczna bariera 300km/h:) Kolejna 3cia udana CBRka w moim posiadaniu:)
Hmm pora okiełznać 1000RR;p
mo-tor.pl pozdrowił kierowcę pojazdu