Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Oświęcim
49 cm3
3 KM
10 Nm
0.00 s
Motorower, który jest idealny na pierwszy motorek.
Ładna sylwetka, oraz dobre przyspieszenie.
Tuning zacznę, przez zime mam zamiar wprowadzić takie modyfikacje:
-wymiana śrub mocujacych silnik do ramy na twardość 10,9
(Mając nadzieje, że wibracje zmaleją...)
-wmontowanie zestawu 72 ccm
-chłodnica
-wymiana świecy na irydową
-lakierowanie baku ( ponieważ zaczyna dopadać go rdza...)
-wymiana filtra powietrza
-wymiana przedniej zębatki na 14z
-lampa led pod tylny błotnik
-i wiele wiele więcej...
Pojemność 49 cm3
Silnik czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Moc maksymalna 4 KM/8500 obr/min.przy 50ccm
Silnik stosowany w Ogar 900, Barton fighter, Ferro itp.
Na silniku przejechane ponad 6500 km bez żadnej naprawy ;)
Dość mocny silnik.
Przód miękki dobrze amortyzuje dziury, tył twardszy
Jednak jest możliwośc regulacji.
Każdy wyjazd jest miło zapamiętany.
Tak jak pisałem wyżej tuning zostanie zrobiony przez zime.
+ Mało pali
+ Silnik 4t
+ Świetna sylwetka
+ Dobre hamulce
+ Fajne zegary
+ Ułożenie biegów
+ Wygodna pozycja za kierownicą
- Drgania ramy
Zamknięcie kilkakrotnie "Naszego licznika"
O udanym tuningu ;)
A w pózniejszych latach o kupnie yamahy r1
Ładny całkiem, tak się zastanawiałem jak będą wyglądać czarne uchwyty przedniej lampy, są świetne ;)