Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Zawadka koło myślenic
70 cm3
0.00 s
Podczas wakacyjnego pobytu we Włoszech zobaczyłem go leżącego na oponach obok garażu mechanika, a że akurat miałem w planach zakup jakiegoś fajnego motorka, postanowiłem podejść z osobą znającą włoski i zapytać czy przypadkiem nie jest on na sprzedaż. Okazało się, że prawdopodobnie właściciel motocykla sprzeda go ale nie było nic pewnego. Wzięliśmy numer telefonu i na tym zakończyła się przygoda wakacyjna. Na sylwestra postanowiliśmy jechać praktycznie w te same okolice. Po kilku utrudnieniach i kilkunastu telefonach właściciel motocykla zgodził się na jego sprzedaż. Kupiłem go dokładnie 31 grudnia a 2 mieliśmy już wyjechać wiec czas gonił. Podczas zakupu okazało się że motorek jest zepsuty co było widać (nie miał cylindra) i dyfuzora ale jak się okazało właściciel miał seryjny w domu wiec udało się bez dodatkowych kosztów. Właściciel po awarii oddał go do mechanika a ten odkręcił kilka plastików (zgubił rozrusznik, dyfuzor,cylinder) i stwierdził że naprawa będzie nieopłacalna i motorek stał na dworze ponad 3 lata aż ja na niego trafiłem. Największą trudnością okazał się transport. Ponieważ musieliśmy go zabrać do Polski ok 1500km Fiatem Bravo a mieliśmy już dosyć dużo własnych bagaży, ale cóż na szczęście udało się go upchać w częściach chociaż nie było łatwo. Po powrocie do kraju mieliśmy kilka problemów z rejestracją ale dzięki znajomej osobie która załatwiała przeglądy udało się Dzięki czemu pierwsza rejestracja motorka to 2012r :D
Nie planuje jakiegoś szczególnego tuningu. Sportowa końcówka wydechu na dyfuzor na razie nie mam kasy. ://
Silniczek AM6 lekko ztuningowany czyli cylinder airsal 70 tech racing, wał Top Racing i oczywiście na nim łożyska skf.
Malutki schowek do którego ledwo się rękawiczki mieszczą wyłożony wykładziną żeby było ładniej.
W pełni seryjne, trochę twarde mimo wszystko do wymiany simeringi w przodzie bo zaczynają przepuszczać olej. :(
Jak uda mi się wymyślić coś sensownego to może zostanie zrealizowane.
Poza samą podróżą z motocyklem do kraju to zdecydowanie wycieczka wokół tatr.
Wiele osób twierdziło, że tego się nie da zrobić zwłaszcza na motorowerze, niestety kilka osób się wycofało ;( Mimo kilku przygód i jednego zgubienia się przebiegła bezproblemowo objeżdżając Tatry. Najlepsza część oczywiście po słowacji :) a to tylko 360km całej trasy… Oczywiście na słowacji padł rękord prędkości czyli 126km/h
Jakiś gaźnik 19mm mniejsza zębatka z tyłu i jakaś trasa w kilka osób w kierunku warszawy :) oczywiście wszystko na motorowerkach. Ktoś chętny na przyszły sezon ?
+ Łatwo dostępne części
+Spalanie nie jest aż tak duże
+Mocny
+ Nadaje się w trasy chociaż jest jeden minus ale o tym niżej
- Twarde siedzonko na trasie ok 300km potrafi tylnia część ciała rozboleć
-W lusterkach widać symbolicznie ale coś zawsze
-Za wolny ale to powinna zmienić zębatka
I to by było na tyle wad i zalet ;)
Na pewno objazd Tatr , zdobycie Gubałówki, Zębu, odwiedzenie Żywca, Kozubnika, Chrzanowa, Olkusza, Ojcowskiego Parku Narodowego, i wiele innych miejscowości… No i to nieszczęsne 126km/h ale to poprawię
Długo by pisać ale w skrócie o kolejnych trasach najlepiej kilkuosobowych :).
Krosak dodał zdjęcie pojazdu do ulubionych
Krosak wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe