facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Derbi GPR 2004r

Oglądano już 6736 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Derbi GPR »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    crosak

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Zawadka koło myślenic

  • Pojemność

    70 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Podczas wakacyjnego pobytu we Włoszech zobaczyłem go leżącego na oponach obok garażu mechanika, a że akurat miałem w planach zakup jakiegoś fajnego motorka, postanowiłem podejść z osobą znającą włoski i zapytać czy przypadkiem nie jest on na sprzedaż. Okazało się, że prawdopodobnie właściciel motocykla sprzeda go ale nie było nic pewnego. Wzięliśmy numer telefonu i na tym zakończyła się przygoda wakacyjna. Na sylwestra postanowiliśmy jechać praktycznie w te same okolice. Po kilku utrudnieniach i kilkunastu telefonach właściciel motocykla zgodził się na jego sprzedaż. Kupiłem go dokładnie 31 grudnia a 2 mieliśmy już wyjechać wiec czas gonił. Podczas zakupu okazało się że motorek jest zepsuty co było widać (nie miał cylindra) i dyfuzora ale jak się okazało właściciel miał seryjny w domu wiec udało się bez dodatkowych kosztów. Właściciel po awarii oddał go do mechanika a ten odkręcił kilka plastików (zgubił rozrusznik, dyfuzor,cylinder) i stwierdził że naprawa będzie nieopłacalna i motorek stał na dworze ponad 3 lata aż ja na niego trafiłem. Największą trudnością okazał się transport. Ponieważ musieliśmy go zabrać do Polski ok 1500km Fiatem Bravo a mieliśmy już dosyć dużo własnych bagaży, ale cóż na szczęście udało się go upchać w częściach chociaż nie było łatwo. Po powrocie do kraju mieliśmy kilka problemów z rejestracją ale dzięki znajomej osobie która załatwiała przeglądy udało się  Dzięki czemu pierwsza rejestracja motorka to 2012r :D

  • Tuning

    Nie planuje jakiegoś szczególnego tuningu. Sportowa końcówka wydechu na dyfuzor na razie nie mam kasy. ://

  • Silnik

    Silniczek AM6 lekko ztuningowany czyli cylinder airsal 70 tech racing, wał Top Racing i oczywiście na nim łożyska skf.

  • Wnętrze

    Malutki schowek do którego ledwo się rękawiczki mieszczą wyłożony wykładziną żeby było ładniej.

  • Zawieszenie

    W pełni seryjne, trochę twarde mimo wszystko do wymiany simeringi w przodzie bo zaczynają przepuszczać olej. :(

  • Car Audio

    Jak uda mi się wymyślić coś sensownego to może zostanie zrealizowane.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Poza samą podróżą z motocyklem do kraju to zdecydowanie wycieczka wokół tatr.
    Wiele osób twierdziło, że tego się nie da zrobić zwłaszcza na motorowerze, niestety kilka osób się wycofało ;( Mimo kilku przygód i jednego zgubienia się przebiegła bezproblemowo objeżdżając Tatry. Najlepsza część oczywiście po słowacji :) a to tylko 360km całej trasy… Oczywiście na słowacji padł rękord prędkości czyli 126km/h

  • Perspektywy

    Jakiś gaźnik 19mm mniejsza zębatka z tyłu i jakaś trasa w kilka osób w kierunku warszawy :) oczywiście wszystko na motorowerkach. Ktoś chętny na przyszły sezon ?

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Łatwo dostępne części
    +Spalanie nie jest aż tak duże
    +Mocny
    + Nadaje się w trasy chociaż jest jeden minus ale o tym niżej
    - Twarde siedzonko na trasie ok 300km potrafi tylnia część ciała rozboleć
    -W lusterkach widać symbolicznie ale coś zawsze
    -Za wolny ale to powinna zmienić zębatka
    I to by było na tyle wad i zalet ;)

  • Osiągnięcia

    Na pewno objazd Tatr , zdobycie Gubałówki, Zębu, odwiedzenie Żywca, Kozubnika, Chrzanowa, Olkusza, Ojcowskiego Parku Narodowego, i wiele innych miejscowości… No i to nieszczęsne 126km/h ale to poprawię

  • Marzę o...

    Długo by pisać ale w skrócie o kolejnych trasach najlepiej kilkuosobowych :).

Wyróżnienia

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda Varadero
  • Ford Escort
  • Volkswagen Passat
  • Volkswagen Golf
  • Zipp Triad
  • Kinroad XT50Q KING

Co robią kierowcy na PJ