Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
72 cm3
8 KM
0.00 s
Mój Pierwszy motocykl:D
Tuning mechaniczny:
-Filtr stożkowy,
-Króciec od crossa 125, obrócony o 180,
-Cylinder 72ccm,
-Zębatka przód 16,
-Usztywnione tylne zawieszenie,
Ok. Teraz optyka czyli moje ulubione:]
Koła szprychowe:
-Przód 17' od rometa ogara 900 (opona 17-2.75),
-Tył 16' (powiem tylko tyle, że włoskie) również polerka koła jak i zębatki (opona 130/80 16')
Błotniki:
-Przód przycięty,
-Tył również
-Ucięte listwy trzymające błotnik (zdarty chrom i wypolerowane od nowa...)
Kierunkowskazy:
-Przód - standardowe,
-Tył - nowe mini kierunki
(na przyszłość zmieniam także przednie)
Światła
-Przód - 2x lampa H3 (55W każda),
-Tył - standardowe światło, dodatkowe światło stopu na błotniku,
-Zmieniona tarcza licznika (od Zacka przerobiona, metalowa wskazówka),
-Nowe przewody paliwowe,
-Nowy schowek (widać na zdjęciach- jest to schowek wyłożony gąbką, z drugiej strony jest stacyjka oraz włącznik neonów),
-Od nowa poprowadzona elektryka (Jest teraz skupiona przy schowku, schowana za taką blachą - własnoręcznie robiona),
-Silnik od nowa pomalowany srebrną farbą żaroodporną, korki magneta niebieskie),
-4x neon 2 na podwoziu, jeden za blachą przy elektryce oraz jeden pod bakiem),
-Nowe siedzenie robione na zamówienie (sprężyny sam dopasowałem),
-Nakrętki na wentyle,
-Naszywka 'West Coast Choppers' na siedzeniu,
-Tablica rejestracyjna z boku motocykla,
-Usunięty czujnik od wyłączania zapłonu w stopce,
-Brak osłony łańcucha,
-I wisienka na torcie: Malowanie (czarno - niebieski lakier i tribale/ pod kolor pomalowane także korki magneta, śruba przy sztycy, filtr stożkowy)
Tłok, głowica i cylinder 72ccm.
Sztywny tył.
Każda jest pamiętna.;]
-Silnik 125ccm.
-Nowe kierunkowskazy,
-Nowe lusterka
same plusy;]
Cała przebudowa
Jakimś mocniejszym chopperze lub Hondzie nsr 125.