facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ES 250 1963r

Oglądano już 22627 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ES 250 »
  • Rocznik

    1963 r.

  • Właściciel

    motomaciey

  • Kategoria

    Chopper

  • Lokalizacja

    Grudziądz

  • Pojemność

    275 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Podane dane techniczne są szacunkowe dla tego że nie mogę zmierzyć faktycznych a motocykl został lekko przerobiony...

    Motocykl zbudowany z części pochodzących z siedmiu różnych modeli MZ i roweru Simson z których najstarsza ma 50 lat a najnowsza pochodzi z tego roku. Gdy kupiłem mocno zdewastowaną bazę pod niego za 100 zł, miałem do wyboru kupić drugi i go zdekompletować by poskładać jeden oryginał lub pozbierać kilka części walających się po garażu, odwiedzać systematycznie pobliski skup złomu i wykrzesać z tego wszystkiego jeżdżącą całość.

  • Tuning

    Jeżeli jesteś typem który wozi swój motocykl na zloty na lawecie, robi rocznie 200 km, urodziłeś się po 1990 roku albo oddajesz swój motocykl do serwisu, daruj sobie krytykę pod moim adresem.



    Zębatka zdawcza ma 16 zębów, pochodzi od MZ z wózkiem bocznym. Wszystkie kanały zostały wypolerowane, w wale korbowym są wypełniacze. Głowica na dwie świece, została splanowana, w głowicy dekompresator od DKW NZ 350 / IŻ-a.

  • Silnik

    Silnik jest od TS 250 z tłokiem od Trabanta. Skrzynia biegów miała być od TS 250/1 ale wyszło na to że nie pasuje, no trudno będę musiał zmienić kartery. Gaźnik to BVF 30 N 2-5 od ETZ 250. Pokrywy boczne od Jaskółki.

  • Zawieszenie

    Zawieszenia pochodzą od ETZ 250, nie są przerabiane, chopperową sylwetkę nadaje geometria ramy. przednie koło pochodzi z crossowej MZ RE, ma 21\\\" i jest na pól bębnie. planach mam naszprychowanie na piastę od ETZ z tarczą. Tylne koło to szeroka 15\\\" na piaście od ETZ 150.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Motocykl raz już został przetestowany w obecnej formie jednak do normalnej jady sporo mu jeszcze brakuje.

  • Perspektywy

    W planach miałem ukończenie go do rozpoczęcia sezonu 2010 ale trafił się nowy projekt - low rider z silnikiem Hondy Rebel budowany od podstaw. Jaskół będzie musiał zaczekać na swoją kolej.


    Zapłon od Simsona SR 50 CE. Wydech spawak. Budowa silnika o pojemności 380ccm na wale korbowym od IŻ-a i tłoku ETZ 301.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + hand made
    + takiego nie ma nikt
    + satysfakcja
    + koszt budowy nie przekroczył 900 zł
    + kilka części poszło na odbudowę oryginałów

    - nie skończony
    - na pewno jest ich wiele ale w takim motocyklu to bez znaczenia

  • Osiągnięcia

    Przywiezienie go pociągiem na bilet \\\"rower lub wózek\\\".

  • Marzę o...

    ...o ukończeniu go.


    ŁOWCY KOMENTARZY WYPAD !!!
    DARUJCIE SOBIE DEBILNE KOMENTARZE TYPU 10/10
    LICZĘ NA OBIEKTYWNE OCENY. Z góry dzięki.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mitsubishi Colt
  • Kingway Ufo
  • Renault Clio
  • Mercedes E
  • Jawa 250
  • MG ZS

Co robią kierowcy na PJ