Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Kalisz
80 cm3
15 KM
11.00 s
Aprilia ta marka mówi sama za siebie.
Na zewnątrz niepozorny ale w środku drzemie prawdziwy diabeł. Naprawdę świetny motocykl dla początkujących jestem z niej mega zadowolony.
Teraz już po malowaniu i doszło jeszcze pare drobiazgów prosze oceniać efekt.
Tutaj krótki filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=zvqZSjhBA4E&feature=feedu
Nie wiem czy można nazwać to tuningiem raczej drobnymi modyfikacjami
-cylinder Polini Race 80cc
-tłok był Vertex 48mm ale sie zje*** i teraz jest Meteor
-Gaźnik Dellorto PHBN 19mm planuje założyć 21mm
-Układ wydechowy Gianelli
-Łożyska wału SKF
-simeringi corteco
-Zębatki (na lepsze przyspieszenie)
-Lusterka
-Filtr powietrza
-Wymiana manetek
-Frędzle
-Wydłużony tylny błotnik
To chyba tyle jeśli o czymś zapomniałem to muszą byc drobiazgi jeśli nawet ja o nich nie pamiętam.
Miranelli RV4 z 4-ro biegową skrzynią biegów cylinder 80cc tłok Meteor (jeszcze na dotarciu) nowe łożyska simeringi.
Miękkie
-Pierwszy wyjazd motocyklem jeszcze bez tablicy rejestracyjnej i złapała mnie policja ale obyło się bez mandatu
Wymiana ślimaka prędkościomierza bo się popsuł
Musze odwiedzić tapicera żeby zmienić poszycie siedzeń
W następnym sezonie zmieniam na sportowe 125 Aprilia Rs w wersji Gs albo Cagiva Mito
+Komfort jazdy
+Przyspieszenie
+Prętkość max (Ponad 100 km/h)
-2t czyli denerwujące pierdzenie chociaż na wolnych obrotach ma ładny dźwięk jak na 2t
-Trochę za dużo pali jak na obecne ceny benzyny
- Sportowym 125
- I o tym abym przetrwał bezpiecznie każdy sezon