Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1965 r.
stopnica
0.00 s
junaczek byl przerabiany przez mojego kuzyna przez 10 lat i nawet nie przejechal 100 kilometrow, potem trafil moje rece i troche sie rozruszal oczywiscie po kapitalnym remoncie:))))
przod mz 250 przedluzony o jakies 15cm a obrecz znowu jest od CZ350 bo maja chromowana, tlok duzy fiat, alternator skoda 105, zaplon bateryjny, tylne kolo 150 od honda magna z 89r. bardzo polecam dle konstruktorow takich wlasnie maszyn, idealnie pasuje oczywiscie po do pasowaniu zebatki opona 140, bak jakis rusek, kierownica od roweru USA, lampa przednia od zabytkowego samochodu marki opel, siodlo rzerobione jak zreszta widac, wydec wsk4 oczywiscie pusty, kolanko zrobione wlasnorecznie jak i brewka na lampie:)))) nowa instalacja 12v
375ccm bo od duzego fiata, pierscionki fiat 126p, filter stozkowy, zaplon bateryjny
przod MZ250, tylne amortyzatory od garbusa przerobione troszke, wstawione awworki i mozna regulowac
jechalem okolo 135km/g. po czym przyjechalem do domu i zauwazylem ze wszystkie szprychy z tylu zaczely puszczac i cale kolo latalo na boki(to bylo stare kolo, beben junak+obrecz od syrenki)
cieknacy olej pomimo generalnego remontu. a plusy przyciaga oczy gapiuw jak sie przyjrza na napis JUNAK
140km/g
intruder1800