Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Kraków
70 cm3
5 KM
0.00 s
Witam, chciałbym zaprezentować moją maszynę, mianowicie jest to Zipp Ranger, mimo słabych opini sprawuje się bardzo dobrze i jest moim oczkiem w głowie, zakupiłem go okazyjnie i jak narazie nie ma z nim żadnych kłopotów. I tu pytanie do was czy cena 1.600 za niego była by zbyt wygórowana?
Wymieniłem w nim głowice, zaspawałem blokadę wydechu przez co motor jest bardziej zrywny i szybszy, założony moduł odblokowany i większa zębatka zdawcza która znacznie wydłużyła biegi.
Trochę słabe, kiedy wraz z kolegą jechaliśmy przez wieś i wpadliśmy z prędkością 30-40 km/h na dziurę pękł tylni amor, a jak już wymieniać to trzeba obydwa :(
Pasuje mi wymienić kufry bo są trochę poniszczone i wybrakowane, pomalować go całego, ponieważ poprzedni właściciel odstawił niezłą fuszerkę z malowaniem mianowicie pomalował tylko przedni chlapacz oraz bak, chlapacz tylni w oryginale, mimo tego iż zapewne malowanie zostało wykonane metodą "u szwagra za stodołą" i nie wszystko zostało pomalowane ładnie się prezentuje. Planuję całego wraz z komorą silnika pomalować na czarny mat :D Jaki będzie efekt końcowy? na razie nie wiem.
Plusy:
+ Wydaje mi się że wygląda lepiej niż skuter
+ Tanie i ogólno dostępne części
+ Dzięki kufrom można w miarę sporo przetargać :)
+ Komfort jazdy
Minusy:
- Brak wskaźnika paliwa
- Zawieszenie zwłaszcza tylne
- Przed wymianą zębatki zdawczej strasznie krótkie biegi (zwłaszcza pierwszy) jest to irytujące podczas stania na światłach
BMW e46