Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Zielona Góra
124 cm3
15 KM
12 Nm
0.00 s
Bardzo mi sie on podoba, wiadomo to tylko 125 ccm ale i tak robi swoje. Narazie wystarczy ;) Musze przeprowadzić jego drobny lifting. Jest to teraz moje oczko w głowie.
OPIS MOTOCYKLA Pisany na szybko, na pewno nie profesjonalny :p :
Hm... motocykl dość rzadko spotykany w Polsce, z tego powodu znalezienie części takich jak: przełączniki, kierunkowskazy itp jest trochę pracochłonne, ale kto szuka ten znajdzie :p Części silnikowe ze względu na to ze Honda Rebel 125 posiada ten sam silnik co mój sprzęt, a jest trochę bardziej popularna, ale z częściami jak jest tak jest. Moto przyjazne dla użytkownika, z powodu niskiej mocy oddawanej w liniowy sposób. CEmka wybacza błędy, nie jest sprzętem wymagającym wysokich umiejętności ;] Pozycja jeźdźca jest bardzo wygodna, nogi nie są zbytnio ugięte, siedzi Sie prosto i komfortowo. Pasażer też nie powinien narzekać, lecz moto nie nadaje Sie na dłuższe trasy we dwoje z powodu małej mocy, przy jeździe solo średnia prędkość oscyluje w okolicach 90/100km/h czyli na polskie drogi wystarczająca. Najprzyjemniej jeździ się po winklach, motto potrafi wtedy pokazać pazur i jeździec ma w zanadrzu godne przyspieszenia, sprawnie działająca skrzynia biegów tylko umila jazdę. Motocykl dzięki wąskim oponą jest bardzo poręczny, zawieszenia są ustawione na kogoś o masie ok.75/80kg wiec jak dla mnie trochę za miękkie, trzeba z przodu wymienić olej na gęstszy. Silnik jest bardzo oszczędny, nie bierze oleju, jest to 4T w ciekawym jak na te pojemność układzie cylindrów R, do silnika wchodzi 1.8l oleju, więc wymiana nie jest kosztowna. Silnik wydaje piękny dźwięk :) Muzyka dla uszu. Do dyspozycji mamy prędkościomierz i trzy kontrolki, niestety nie mamy obrotomierza ani wskaźnika poziomu paliwa, lecz silnik jest dosyć elastyczny i brak obrotomierza nie przeszkadza, jest za to na konsoli prędkościomierza ładnie pokazane który bieg wystarcza do jakiej prędkości, bo kilku przejażdżkach można zmieniać biegi bez patrzenia na wskaźnik, po prostu nabieramy wprawy i wyczucia kiedy jaki bieg ma być. Jak wspomniałem niema ani kontrolki rezerwy ani wskaźnik poziomu paliwa, lecz rezerwa starcza na przejechanie ok. 70km. Ergonomia przełączników jest świetna, wszystko jest na swoim miejscu. Motocykl z wygląda przypomina małego choppera lub nakeda, jest to widok miły dla oka :] Dużo chromu przykuwa uwagę, no i te dwie rury wydechowe z których płynie ten soczysty piękny dźwięk :) jak dla mnie jest to idealny wybór narazie jest mi potrzebny motocykl wygodny, niezawodny bo będzie wykorzystywany do nad jezioro, jazdy po miescie itp ;] A kiedy trzeba to można tez troszeczke zaszalec. Motocykl naprawdę godny uwagi. W końcu to Honda :D
-Czterosówowy.
-Chłodzony powietrzem.
-2 cylindry.
-Ele. starter.
-5 biegów
-Przełozenie 15/43
-Max moc przy 9000obr/min
-Sprężanie: 9,4:1
-Zaworów na cylinder: 2
-Olej: 1,8 l / silnik
Z tyłu i przodu amorki SHOWA
Przednia opona: 3.25-18
Tylna opona: 110/80-16
Max ładowność 310kg
+Małe spalanie
+Niezły kop
+Fajny wyglą na niskich obrotach
+Bardzo wygodny.
+W lusterkach widać duzo więcej niż rękawy kurtki.
+Niezawodny
+Piekny dźwięk
+Dwa wydechy
Hm... cieżko znalesć, ale:
-Chyba największym i jedynym poważnym jest mała moc, marzy mi sie moto w podobnym stylu z cztero cylindrowym silnikiem 750+ mmm... I nic wiecej nie potrzeba :)
-Brak obrotomierza( nieprzeszkadza szczególnie, ale jednak by sie przydał )
Jak dotąd żadnej gleby.
Nieograniczonym dostępie do gotówki.
Zephyr 1100
Xjr 1300
Cb 1300
Cb 1000