Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
805 cm3
50 KM
0.00 s
Klasyczny chopper dający dużo frajdy z jazdy bez zbędnych \\\\\\\"dupereli\\\\\\\". Sylwetka tradycyjnego Choppera, w którym bije klasyczna \\\\\\\"V\\\\\\\". Prostota, klasyka oraz dużo chromu:0)
Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich \\\\\\\"sprzętów\\\\\\\" i zachęcam do wyrażania swoich opinii w komentarzach:0)
- chromowana osłona chłodnicy
- chromowane gmole
- kierownica
- dodatkowe chromowane boczne lampy (przód)
- stelaże pod sakwy
- pas na zbiornik i piórnik
czterosuwowy, dwucylindrowy, widlasty o kącie 45\\\\\\\', chłodzony cieczą, OHC,
średnica cylindrów: 83mm
skok tłoka: 74,4mm
stopień sprężania: 10,0:1
gaźnik: - przód: MIKUNI BDS36, pojedynczy
- tył: MIKUNI BS36, pojedynczy
rozrusznik: elektryczny
system smarowania: smarowanie w mokrą miską olejową
filtr powietrza: włókna poliestrowe
Przeniesienie napędu:
sprzęgło: wielotarczowe z kąpielą olejową
skrzynia biegów: pięciobiegowa
schemat zmiany biegów: jeden w dół, cztery do góry
system napędowy: wał napędowy (kardan)
Płyny:
- olej(silnik): 2800ml
- olej(kardan): 200-220ml
- płyn chłodzący: 1700ml
Układ elektryczny:
zapłon: tranzystorowy
świece zapłonowe: NGK DPR8EA-9 lub NIPPONDESNO X24EPR-U9
akumulator: 12V16Ah
generator: 3-fazowy generator prądu zmiennego
koła przedniego: widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
koła tylnego: wahacz wleczony, tłumienie olejowe 5-stopniowe nastawienie sprężyny
kąt wyprzedzenia: 33\\\\\\\'15\\\\\\\'
wybieg: 145mm
kąt skrętu kierownicy: 40\\\\\\\'
promień zawracania: 2,9 m
Hamulec:
- przedni: tarczowy
- tylny: bębnowy
Opony:
- przednia: 80/90-21 48H
- tylnej: 140/90-15 M/C 70H
do Czech tak spontanicznie wyszło (pozdro dla Myszy)
+ duża przyjemność z jazdy
+ wygodna pozycja za kierownicą
+ dobre przyśpieszenie
+ efektowny wygląd
+ niskie spalanie
- słabe hamulce
benzynie po 3zł...
Suzuki GSF600 Bandit lub Honda CB600 Hornet :0)