Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Suchy Las
124 cm3
12 KM
3 Nm
12.00 s
Mój King jest ze mną od czerwca 2010. Jest to rocznik 2009 kupiony jako nowy na allegro.pl za jedyne 3300zł. Oryginalne malowanie to czarny ze złoto-pomarańczowymi płomieniami. W roku 2012 wymieniłem silnik na 124ccm 12 konny. Dało to spory przyrost mocy i większy komfort jazdy, a kosztowało niecały tysiąc zł. Ogólnie zrobienie motoru na "tip top" wyszło mnie +/- 6000zł. Po wypadku łoś stracił szybę, lecz zyskał aerodynamiczne oparcie (po prostu się wygięło).
Tuning WIZUALNY (optyk)
-manetki chrom z czarnymi wstawkami
-frędzle 33cm skóra naturalna po 5 przy każdej manetce
-sakwy skóra naturalna czarne
-stelaże pod sakwy chrom
-naklejka na osłonę akumulatora
-ramka tablicy rejestracyjnej czarna
-piórnik skóra naturalna czarny
-wentylki chrom czerwona końcówka
-lightbary rowerowe chrom metal
-kierunki na chlapaczu
Tuning TECHNICZNY
-usunięta pierwsza przegroda tłumika + ponawiercanie drugiej
-akumulator żelowy
-stożkowy filtr powietrza
-silnik 124ccm 12KM
Chiński FMB-139, lecz o pojemności 124ccm i mocy 12KM. Dość mocny i zrywny. Porównywalny z japońskimi dwusuwowymi 50-tkami.
Przód jak na choppera przystało bardzo miękki, aczkolwiek znośny. Tył natomiast to całkowita porażka. Jest tak miękki, że przy zjeżdżaniu z niskiego krawężnika, nawet z 50kg kierowcą, całkowicie dobija, a tłumik rysuje po ziemi.
-4km od domu, wystrzelił simering od sprzęgła i cały olej wyciekł z silnika (konieczność pchania)
-50km od domu, na zlocie, zauważyłem, że mi cieknie benzyna z baku
-wypadek z winy Forda Mondeo
+cena zakupy
+tanie części
+niskie spalanie
+duża możliwość personalizacji
+dźwięk
+prosta konstrukcja
-awaryjność
-wielkość
-wykonanie elementów
-zawieszenie
*v-max (49ccm): 75 km/h
*v-max (124ccm): 120 km/h