Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
wojnicz
125 cm3
48 KM
4.40 s
Motocykl kupiłem w 2013r. Po paru miesiącach przeszedł remont generalny który wyniósł około 5000 zł za same części.Obecnie motocykl od remontu generalnego ma przejechane około 750km i dostarcza niesamowitych wrażeń z jazdy.po splanowaniu głowicy osiąga moc około 48 KM co przy wadze 129 Kg z płynami robi na nas duże wrażenie po odkręceniu manetki.Ze względu,że jest to wersja evo 7 możemy cieszyć się wspaniałą 7 stopniową skrzynią biegów z idealnie dobranymi do mocy przełożeniami.Motocykl powstał za pomocą współpracy projektanta Ducati Massimo Tamburini i zespołu MV agusta.Jest to tak jakby replika Ducati 916 czy 996.Motorek ma spory zapas mocy której mi nigdy nie brakowało i nie odstawałem podczas trasy od motocykli o dużo większej pojemności.W motocyklu zostało wymienione:
-nowy cylinder firmy Mitaka performance(koszt ok.1600zł)
-wszystkie uszczelniacze i łożyska firmy Koyo i SKF w silniku jak i np.w główce ramy,kołach itp.(koszt około 200zł)
-chromowanie gładzi lagów (koszt 420zł)
-uszczelniacze lagów firmy Athena i oleju do lagów firmy FUCHS(koszt 139zł)
-komplet uszczelek do silnika firmy Athena(koszt 258 zł)
-kompletny napęd zębatka zdawcza i tylnia firmy ESJOT łańcuch D.I.D(koszt 289zł)
-akumulator Yuasa (koszt 160zł)
-przewody paliwowe i odpowieczające razem z odpowiecznikiem skrzyni biegów(koszt 40 zł)
-regulator napięcia(koszt 180zł)
-felgi sześcioramienne z prawie nowymi oponami Dunlop sport max (koszt około 800 zł)
-materiały do polerowania oraz matowienia lakieru papiery ścierne różnych gradacji i pasta (koszt około 80zł+ 4 dni żmudnej roboty)
-Filtr powietrza OEM (koszt 89zł)
-klocki hamulcowe przód i tył SBS(koszt 169 zł)
-konserwacja,spraye i piaskowanie niektórych elementów(koszt 120 zł)
-zmienione owiewki gdyż stare były delikatnie popenkane(koszt 760zł)
-zmienione pleksy na licznikach i osłony(koszt 30 zł)
-unikatowy lakier czarna perła z Audi Q7 plus opłata za robociznę lakiernika(koszt 750zł).
-xenon z przodu z przetwornikiem plus wymiana żarówek na nowe(koszt około 150 zł)
Doprowadzenie motocykla do tak dobrego stanu oraz uzyskanie wszystkich części zajęło mi prawie rok ze względu na to,że motocykl składałem po szkole oraz przez problemy z dostaniem niektórych części danej firmy którą chciałem otrzymać nie raz sprowadzając je z zza granicy.Cagiva mito jest moim oczkiem w głowie i nie szczędzę na niej pieniędzy ponieważ to zaszczyt być w posiadaniu najmocniejszego fabrycznie wyprodukowanego motocykla w klasie 125 na świecie.Jest to jeden z motocykli na którym producenci nie szczędzili wyposażając go w części najlepszych producentów takich jak np. Brembo,Mikuni,dellorto,Marzocchi itp. Motocyk bezwzględnie polecił bym każdemu.
-polerka ramy
-polerka półki
-splanowanie głowicy
-felgi sześcio ramienne
-unikatowy lakier czarna perła z Audi Q7
-czerwone wstawki
-polerowany języczek zaworu wydechowego
-amortyzator skrętu
dwusuwowy,chłodzony cieczą,wnętrze cylindra pokryte nicasilem,7-stopniowa skrzynia biegów,z mieszalnikiem Mikuni do paliwa i oleju,gaźnik Mikuni 35mm,wposażona w elektronicznie sterowany zawór wydechowy(powyżej 6000-7000 odczuwalny spory przyrost mocy"strzał" po otwarciu zaworu),bardzo wytrzymałe sprzęgło,elektrownia złożona z 6 cewek.jednocylindrowy pionowy.
przód up-side down firmy Marzocchi,tył pojedyńcza centralna sprężyna,koła przód i tył z systemem szybkiego demontażu.
SPRZZEDAM!!!!!!! SPRZEDAM!!!!!! SPRZEDAM!!!!!!!!! SPRZEDAM!!!!!! Więcej info na priv.
każda.
raczej wszystko spełnione może jeszcze tankpad,obszycie foteli,obciążniki,szybka i wlew paliwa.
więcej plusów niż minósów szybki zwrotny idealnie się prowadzi jedyny minus to spalanie przy szybkiej jeździe.nawet około 8l.
4,4s 100km/h,v max około 180km/h