Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Grodków i net
125 cm3
43 KM
5.00 s
Części jakie zostały wymienione w serwisie to:
Tłok Wossner 359zł
Korbowód Kuty Włoski 490zł
Łożyska wału oraz wszystkie inne w silniku jakie były 185zł SKF
Uszczelniacze na silnik 125zł
Uszczelki Komplet 169zł
Olej Motul 10W40 40zł
Świeca NGK IRIDIUM BR9EIX 70ZŁ
Linka Obrotomierza 35zł
Razem: 1473zł + 500zł robota serwisu. Tłok oraz korbowód kuty (włoski), najlepsze francuskie łożyska SKF. Silnik jak widać jest złożony na najlepszych częściach jakie były dostępne. Silnik w stanie idealnym, biegi pięknie wchodzą – skrzynia 6 biegowa. Pali na dotyk nie ma żadnych wycieków ani nic. Po kapitalce zrobione dopiero nie całe 500km (brak czasu) Jeżdżony na Oleju do mieszanki MOBIl Extra 2T SemiSynthetic. Ze względów bezpieczeństwa robie sam mieszankę.
Jeżeli chodzi o wygląd, są ryski gdzie niegdzie rysy a tak to normalne ślady użytkowania. Do wymiany jedynie:
- prawy uszczelniacz na ladze
Ogólny stan oceniam na BDB nie jest to nowy motor więc nie ma czego wymagać.
Odblokowane zebatki 14/39.
Cały opis silnika u GÓRY
Sportowe, idealnie twarde
Pierwszy wyjazd za wioske 190km/h i przy 120km/h skończyło się łożysko igiełkowe na wale... Na szczęście bez dzwona.
Tuning silnika na 190cc o ile to możliwe,
gaźnik na 38mm
++++
Przyśpieszenie,
V-Max,
Wygląd,
Wielkością porównywalna do Kawasaki gpx 600r ;d
Nikt nie powie, że to 125`tka :)
Pomruk 2t... Coś cudownego dla ucha.
Jebnięcie od 8tys rpm
6 Speed...
190km/h dobije do 200km/h :)
Suzuki gsxr 750...
zafunduj jej jakieś ładne malowanie + sportowy dyfuzor z końcówką a będzie super. szerokości
Super moto 11/10 wpadaj do mnie.