Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Drażniew
350 cm3
23 KM
32 Nm
0.00 s
Motocykl w pełni oryginalny, zadbany i nie katowany:)
Broń Boże w takiej klasyce!
Dwusuwowy, chłodzony powietrzem, dwucylindrowy. Bardzo silny:)
Zawieszenie przednie:
Teleskop z amortyzatorem.
Skok: 127 mm.
Pojemność 140 cm3
Zawieszenie tylnie:
Wahacz wleczony z dwoma amortyzatorami.
Skok: 90 mm.
Pojemność: 47 cm3
Każda jedna.
Odrestaurowanie CZesi
Plusy:
*Silna
*Piękne nadwozie
*Mocny silnik
*Pewne prowadzenie
*Dźwięk silnika
*Dwa cylindry!:)
Minusy:
*Sporo pali
*Potrafi się popsuć w najmniej oczekiwanym momencie;(
Yamaha YZF-R1... no, w ostateczności MZ 251:)
Fajna maszyna.
Oceń moją WSK-e cross
Ładna CZesia. Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojej WSK. Szerokości !
1991Marcin, gościu drogi powiedz mi co tu jest składane z wielu? jedynie bak jest od drugiej CeZeTy bo ten oryginalny (czerwony) był cały przerdzewiały w środku. Poza tym jest to w pełni oryginalne moto!
Ładnyy sprzęcik . 10/10 daje i zapraszam do mnie ;)POZDRO
Składany z wielu;] heh
na benzynę to jeszcze mam:) ale jest tu ten problem ,że "Potrafi się popsuć w najmniej oczekiwanym momencie" czyli że chodzi albo na jeden albo na dwa cylindry. i to jest główna bolączka CeZeT z którymi się do tej pory s
CZ to bardzo ładny motocykl, bardzo chcialem kidys taki miec, ale jakos odstraszal mnie jej apetyt. Brakuje jej nieco kosmetyki, ale silnik jest wazniejszy. Ja bym jej nie zamienieal na etz, chyba że nie wydolisz na benz
super naprawde bardzo ładna :) zobacz moją WSKe :)