Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Mława
70 cm3
8 KM
10500 Nm
0.00 s
Różnice między Minarelli Horizontal a silnikiem CPI
> CPI ma grubszy wał [sworzeń o 2mm szerszy, wał o 4mm]
> większe sprzęgło [większa dopuszczalna moc]
> solidniejsza przekładnia zembata
> grubsze kartery
> seryjnie silnik nisko obrotowy
Podatny na tuning, to niewątpliwa zaleta, w skuterze o sportowym zacięciu.
Rozpędzony skuter trzeba jakoś zatrzymać, odpowiadają za to odpowiednio z przodu atrakcyjny stylistycznie tarczowy, szarpany hamulec oraz bębnowy niestety słaby z tyłu. Posiada bak o pojemności 8l.
Tłumik jest dobrze znany z innych modeli CPI a pokryty jest Inoxem. Najważniejsza , najbardziej rzucająca się w oczy zmiana to inne malowanie , upodabnia ten skuter do sportowej czołówki skuterów.
Ze skuterka została wyrzucona pompka oleju, oraz zbiorniczek do niego. Sam robię mieszankę.
Mechaniczny:
- cylinder Polini Sport 70ccm,
- wał korbowy Top Racing STD,
- łożyska wału Stage6 z luzem C4 (metal),
- gaźnik Dell'orto 16mm z dyszą 115,
- wydech Yasuni R,
- stożkowy filtr powietrza Polini Air Box,
- sprężynki sprzęgła Hebo czerwone
- sprężyna dociskowa Malossi czerwona (średnia)
- Szczęki hamulcowe Galfer
- wariator Stage6 Sport Pro
- Rolki Motoforce 7,4g
- Pasek Stage6
- Zawór membranowy Tec Sport
Optyczny:
- diody,
- diodowe migacze,
- boczna nóżka chromowana,
- chwytak powietrza, z ładną żółtą siateczką
wydeszek też się ładnie prezentuje ;D
MINARELLI HORIZONTAL (CPI)
Rodzaj silnika:rzędowy
Takt silnika:dwusuwowy
Chłodzenie:powietrzem
Rozrząd:membrana
Emisja:Euro 2
Rozrusznik:rozrusznik elektryczny/nożny
Liczba cylindrów:1
Przeniesienie napędu: Automatyczna CVT
Dosyć twarde ale jest regulacja, przydatna przy ostrzejszej jeździe.
Zawieszenie przednie: Teleskop hydrauliczny
Zawieszenie tylne: Amortyzator regulowany
każda taka jest ;D
CPI - Charakter Pasja Inspiracja
PISZCIE W KOMENTARZACH
..........................................
+doskonałe zawieszenie
+wygodny
+każdy zakręt jest przyjemnością
+niezawodność
+mocne światła
+widoczność w lusterkach
+komfort jazdy
+fajny agresywny wygląd
-brak obrotomierza ;D
85-95km/h
zawsze pełnym baku :)
Niezła maszynka 10/10
Wbijaj do mnie..
Szerokości ;p
ty, jak ci brak obrotomierza to sobie kup górna owiewke wraz z zegarami od aragona gp :D
Fajny Aragon i naprawde fajnie jeżdzi :D
POZDRO
no bo źle wyregulowany te rolki mu chyba za lekkie cos około 6g by miał to by może szedł 80km/h około tylko że puźniej by łapał kopa tak 20-30 na tą lukę trzeba sportowy wario :)
no raczej 8 g potem kupiłem 4.30 i łapał kopa od 10-75 ( z tłumikiem sportowym )
w 99% 8gram ;)
Ja seryjnie miałem 8g chyba
tecnigas next-r albo lasera x-pro proponuje ;)
kup jakiś sportowy tłumnik , wariator sportowy i powinno wystarczyć ;)
Spoko Cepek , poprawiło się chłodzenie silnika po założeniu chwytaka ? bo mam zamiar też sobie kupić . . . ODP na moim profilu ;) SZEROKOŚCI
Piękny skuterek
bardzo mi sie podoba
zostawiam 10/10
zapraszam z komentarzem do mnie pozdro
Spoko moto . Bardzo ładny . 10/10 . zapraszam do mnie
Skuter...Fajny...i zadbany...ładnie się....prezentuję....w tym kolorze....10/10
wpadnij do mnie:D:P
spoko maszyna 10/10
zapraszam do obejrzenia i skomentowania mojego simka XD