Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Wrocław
1995 cm3
136 KM
290 Nm
9.50 s
Klasyczna linia BMW z najlepszych lat nie dotknięta jeszcze wielkim paluchem Chrisa Bangle'a. Moje pierwsze auto i chyba jako takie nie mogło się po prostu trafić lepsze.
Sam nie dodawałem nic, oprócz przeróbki, a w zasadzie zwykłej naprawy, systemu audio.
Podstawą tuningu są oczywiście dywaniki M3, na których poprzedni właściciel zakończył integrację modelu z topową wersją E46;)
Poza tym przyciemnione gangsta szyby oraz listwy pomalowane w kolor nadwozia.
Taki delikatny sztajmes tuning, żeby podkreślić walory auta. Myślę nad chip-owaniem silnika, ale póki co fundusze nikłe.
Gra ładnie, turbina gwiżdże jak Howard Webb karnego, pali mało. Irytująca jest tylko turbodziura do 2k obrotów, ale z tym nic się nie da zrobić. W zasadzie nic ciekawego, bo co może być ciekawe w normalnym dieslowskim silniku.
Trudno uwierzyć, ale jak z fabryki.
Twarde i sztywne jak diabli.
600Watt wzmacniacz jakiejśtam firmy, duże bombające coś w bagżniku i 4 głośniki Herza (2tweetery i 2 tylne) oraz 2 Calibra (czy jakoś tak;) ) w drzwiach.
Radio to oczywiście nieśmiertelny Alpine.
Strasznie głośne, ale jakość dźwięku nie poraża.
Dał radę napędzić się do 205km/h
...E46 M3 ;)