Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
poznan
3000 cm3
248 KM
389 Nm
6.50 s
Auto w wersji USA,obecnie wstawiony silnik od Diamante kilka drobnych przeróbek kosmetycznych w silniku
- wywalony EGR
- zmienione wtryski z 250cm3 na 750cm3
- zmieniona pompa paliwa
- polerowany dolot powietrza
- zmienione hamulce na Zimmermann(p+t)
- zmieniony ukł wydechowy z pojedynczego 60mm na podwójny 50mm(każda głowica ma swój)
-
Był silnik 3.0L 12V 170KM
Właśnie został wymieniony na 3.0L 24V 248KM (dane z hamowni)i jest to jedyna kombi w Polsce z takim silnikiem dodam ze bez problemu zamyka zegar
Przestronne ,funkcjonalne z dobrych materiałów, i przede wszystkim dobrze wyposażone
- klimatronic
- 4x szyby elektryczne
- szyberdach elektryczny 2 stopniowy
- lusterka elektryczne i podgrzewane
- tempomat
- elektryczna antena
- fotele elektryczne z pamięcią na 2 kierowców
- podgrzewane fotele
- full rożnego rodzaju schowków i podstawek
- wielofunkcyjna kierownica(sterowanie radiem)
Idealne na nasze drogi miękkie na dziurach ale zarazem twarde na trasie nie ma tendencji pływania, no i dobrze znosi ciągnięte nawet 1,5T przyczepy (nie przysiada), oczywiście zachowane w oryginale
Nie ma tu jakiejś wariacji
przód 4 głośniki oryginalne
radio oryginał mitsubishi
tył 4 głośniki Blaupunkt
Na potrzeby dziecka DVD LG w tylnym zagłówku
w ciągu 2 miesięcy przejechał 23000 km (do Turcji i z powrotem) bez problemowo
Autko utrzymać w dobrym stanie i może kiedyś wstawić 3.5 L 24V 276KM , silnik 6g74 pochodzący z Japonii
O plusach się będę rozpisywał bo jest ich za dużo
minusów nie ma :)albo ich nie chce widzieć:)
przy pomocy dobrych kolegów z forum mitsumaniaków wymieniony silnik na nowszy i zestrojona cala instalacja ECU i elektryczna
Udało sie tak silnik zmodyfikować ze moc jest już wystarczając , można by jeszcze ale skrzynka manualna tego nie wytrzyma
Diamante (następczyni Sigmy) w wersji kombi w manualu , mniam!!!