Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Przemyśl
2500 cm3
85 KM
55.00 s
UAZ PO GENERALNYM REMONCIE KTORY TRWAŁ 3 LATA I ZAKONCZYŁ SIE DWA LATA TEMU AUTO OBECNIE MA PRZEBIEG 6584KILOMETRÓW , KOSZT REMONTU WYNIOSŁ 16 TYSIĘCY ZŁOTYCH .
-SERWO
-SAMOREGULATORY W CYLINDERKACH
-BLOKADA TYLNEGO MOSTU
-SPRZEGIEŁKA PÓŁ AUTOMATYCZNE W PRZEDNIM MOSCIE
-REFLEKTORY ZMIENIONE NA ZARÓWKI H4
-ZAMONTOWANY NOWY TYP FILTA POWIETRZA OD UAZA ( SUCHY ) ZMIENONY W CELU SZYBSZEGO NAGRZEWANIA SIE W ZIMIE.
-NOWY TYP KLAMEK
-NOWY TYP GAZNIKA K131A ZMIEJSZYŁO SIE SPALANIE ALE WYREGULOWAC NISKE OBROTY I PŁYNNA PRACE TO W TYCH NOWYCH GAZNIKACH WIELKA SZTUKA JEDANK STARE TYPY GAZNIKÓW TO JEST COS JEDNA SRÓBKA I AUTO CHODZI JAK ZEGAREK A TU JAKIES MEMBRAMY I INNE DUPER SZNITY.
SILNIK JAK I CAŁY UAZ JEST NA ORYGINALNEJ JEDNOSTCE NAPEDOWEJ O POJEMNOSCI 2500 ( AUTO JEZDZI TYLKO NA BENZYNIE)
WSZYSTKO ZOSTAŁO ZMIENIONE NA ORYGINALNE CZESCI NIE JAKIES DUPNE PODRÓBKI WIEKSZOSC Z ZAPASÓW WOJSKOWYCH.
ZOSTAŁ TYLKO STARY BLOK SILNIKA , KORPUS GŁOWICY,ORAZ MISKA OLEJOWA I CHŁODNICA LECZ WSZYSTKO ZOSTAŁO ODNOWIONE ZE WYGLADA JAK NOWKA.
ZE SKRZYNI BIEGÓW ZOSTAŁ TYLKO STARY KORPUS. WSZYSTKIE TRYBY WAŁKI NOWE.
100% ORYGINAŁ JAK I CAŁY UAZ SIEDZENIA OBSZYTE NA WZÓR ORYGINALNYCH.
ZOSTAŁA STARA RAMA , RESORY I MOSTY CAŁY UKŁAD HAMULCOWY ZOSTAŁ ZMIENIONY WSZYSTKO POPROSTU WSZYSTKO RAMA JAK I MOSTY I WSZYTKIE PODZESPOŁY BYŁY PIASKOWANE A POTEM MALOWANE.
ORYGINALNIE NIE BYŁO AUDIO WIEC I TAK ZOSTAŁO TERAZ.
PRZYGODA JEDNA NASUWA MI SIE NA MYSL JAK WYCIAGAŁEM BMW X5 Z DOSC GŁEBOKIEGO ROWU I STARSZY PAN KTORY PROBOWAŁ WYCIAGNAC AUTO 5 MINUT PRZED MOIM PRZYJAZDEM SPALIŁ W LADNROVERZE SPRZEGLO ( SWOJA DROGA TO DUPA NIE AUTO TERENOWE )JA NA REDUKTORZE DAŁEM RADE CHODZ NIE BYŁO ŁATWO ALE JA PROBLEMU ZE SPRZEGŁEM NIE MIAŁEM RUSCY MATERIAŁU NA PÓŁOSIE NIE ZAŁOWALI ORAZ NA SPRZEGŁO I DOSCIK. PRZY TEJ POMOCY ZAROBIŁEM 100
PLUSY:
-TANI W EKSPLOATACJI MOZNA DOSTAC WSZYSTKIE CZESCI.
-PROSTY JAK BUDOWA CEPA BRAK ELEKTRONIKI KTORA MOZE UŁATIWA ZYCIE ALE JAK SIE SPIEPSZY TO NIE WIADOMO W CO RECE WŁOZYC CZASAMI NAWET SERWISY RECE ROZKŁADAJA WIEM NA PRZYKŁADNIE OJCA RENAULTA.
-WYDAJNA NAGRZEWNICA
-MOCNE SPRZEGŁO PREDZEJ MOZNA URWAC PÓŁOSIE NIZ SPALIC SPRZEGŁO .
MINUSY:
-TO CHYBA NIEZBYT SZCZELNA KABINA
-SPALANIE AUTA CHODZ JA NIE NARZEKAM PALI MI OBECNIE 16 LITRÓW A PALIŁ 21 NA GAZNIKU DWUGARDZIELOWYM I PO DRUGIE NA TAMTYM GAZNIKU TO SIE ZALEWAŁ A NA TYM SMIGA JAK SZALONY , ALE WKONCU TO POJEMNOSC 2500 I MA PRAWO PALIC TO JEST GAZNIK A NIE WTRYSK I STARA KONSTRYKCJA SILNIKA .
( DODAM ZE DOLEWAM DO BEZNYNY DODATEK OŁOWIOWY W CELU ZACHOWANIA LEPSZYCH WARUNKÓW DLA ZAWORÓW CHODZI O TEMPERATURE I MATERIAŁY Z JAKIEJ JEST GŁOWICA I ZAWORY, JAK KTOS MA PROBLEM Z WYPALANIEM ZAWORÓW TO POLECAM TEN DODATEK OŁOWIOWY KOSZTUJE 6 ZŁ 100ml wystarcza na 80litrów badz 100
JEDNI PISZA ZE UAZEM TO STRACH GDZIE KOLWIEK JECHAĆ JA Z PRZYCZEPA I MOTOREM NA PRZYCZEPIE JECHAŁEM W JEDNO STRONE 350KILOMETRÓW I ANI RAZU ANI RAZU NIE BYŁO SYTUACJI ZEBYM MUSIAŁ ZJECHAC WSZYSTKO CHODZI JAK PO MOJEJ MYSLI JAK JEST AUTO UTRZYMANE I SPRAWDZANE NIE MA PRAWA ZEBY COS WYSIADŁO
UAZ SPRZEDANY ZE WZGLĘDÓW NA JEGO \"EKONOMIE\" :(