Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Wronki
2000 cm3
141 KM
308 Nm
0.00 s
Seryjny pug z ostatniej serii :) w chyba najbogatszej odmianie ;) po kilku "drobnych" zmianach stylistycznych
A raczej styling:
- wygładzone zderzaki (przód + tył)
- całkowity brak oznaczeń, gładka maska, gładka klapa itd...
- czerwone podświetlenie nóg kierowcy i pasażera
- przyciemnione tyle szyby (najjaśniejszą folią)
- przyciemnione przednie lampy
- przyciemnione przednie halogeny
Tuning:
- końcowy tłumik - przelot Mugena z końcówką 100mm
- brak kata
- brak EGR
- Intercooler z Probe 2.2GT
- Manual Boost Control
- Chip
2.0 HDI 90KM, 205NM w serii po hamowaniu wykazał 221NM :), po modach 141KM 308NM
max wyposażenie min:
- klima
- el. szyber
- el lusterka
- el szyby
- ABS
- 4x PP
- skórzana kierownica
- skórzane kubełkowe fotele.
- sensor deszczu
Wg własnego pomysłu:
- znaczek w kierownicy i gałka biegów wypolerowana na lustro
- swap podgrzewanych mat z foteli bmw e34 do kubełkowych Peugeota :) (grzeje aż miło)
- Kierownica, gałka, mieszek obszyta skórą
Seria - wersja XS czyli seryjnie obniżone i utwardzone (niebawem planowana gleba)
Kenwood 311 + Skrzynia Clarion 350W RMS + Wzmak Carpower, przód - seria.
Dodatkowo Uniden Pro 520XL + Lemm AT 71 na uchwycie :) + Asus p536 (smartphone z navi ;) )
Tuningu na pewno jakiegoś mega nie będzie. Szkoda psuć tak ładna linie nadwozia zderzakami i innymi laminatami z allegro. Generalnie ma pozostać seria po "lifcie" z DETALAMI a nie wiszącymi plastikami które tylko psują linię nadwozia.
- zawias
- inne koło
Plusy:
dynamika, ekonomika, wygląd, ocynk
Minusy:
- mało schowków wewnątrz
- hałas powyżej 150km/h - ale to chyba normalne ;)
pokazanie niejednemu w astrze czy golfie, że HDi naprawdę potrafi się też zbierać...........
190km/h (licznikowe) a ile na serio to nie mam pojęcia.
...... GTI6 .... i benzynie po 1zł (wtedy kupię) :)