Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Kraków (Biecz)
2972 cm3
205 KM
270 Nm
9.50 s
Nowa galeria z fotkami zrobionymi czymś nieco lepszym niż kompakt :-)
picasaweb.google.com/lukaszx12/SigmaByAS#
Brak. I raczej nic w planach, chyba że wzmocnienie silnika
Seria czyli
6G72 V6 w wersji DOHC 24V.
205 KM @ 6000
270 NM @ 3000
Dokładnie taki sam był montowany w 3000GT SL (225 KM)
A wersja twin turbo trafiła do topowego 3000GT VR-4 i miała miedzy 280 a 320 KM
Do tego STAG300.
Jakoś daje radę choć skrzynia mogłaby mieć albo 5 biegów lub nieco krótsze przełożenia. Pozatym ciężkie auto - 1645 kg (wersja ze skrzynią manualną około 1550 kg)
Pełna opcja, elektryczne wszystko moze poza składaniem lusterek.
Ogólnie przyjemnie, może nieco nudno, ale nie wieje chłodem jak w niemieckich limuzynach a z drugiej strony nie wygląda tak plastikowo jak w niektórych konkurencyjnych konstrukcjach
O regulowanej twardości i wysokości (ECS) + aktywna kontrola przechyłu.
Demonstrował to niesławny Jeremy Clarkson w Top Gear w...1991 roku.
link: http://pl.youtube.com/watch?v=ZyNkyVUEtW4 (1:55)
I co najlepsze - to działa - po ponad 2 latach posiadania ożywiłem ECS :)
Skrętna tylna oś - chyba jedyna przewaga wersji z automatem nad tymi z ręczną skrzynką
Antyczne Daewoo z kompaktem plus seryjne głosniki :-)
W przyszłosci cos lepszego
Niestety nie mam oryginalnego wypasionego radia z odjechanym equalizerem i 12 płytową zmieniarką w bagazniku :-)
Daj-ewoo ustąpiło miejsca trochę nowocześniejszemu Clarionowi FB278RBT z BlueTooth i MP3
Powrót z NRD - 1000 km, po raz pierwszy samemu w tak dalekiej trasie
Pewnie będę jeździł aż nie będzie mnie stać na cos młodszego. Za marne pieniądze (tj. mniej niz 10000) szkoda oddawać przypadkowemu kupującemu
+Komfort
+Unikatowość
+Wygląd
+Tanie cześci z USA
+Reakcje ludzi: SIGMA ????
+Sporo cześći pasuje od innych modeli
-Automat trochę spowalnia auto
-Ceny cześci w ASO są nierealne
-Spalanie mimo wszystko jest dosc duze (12l PB w trasie)
-Napęd na przód
Swapie na silnik z 3000GT (ten sam ale ma 2x turbo) i 320 koni
Ewentualnie sprowadzić wersję japońską z napędem 4x4 i zrobić swap silnika na ten z 3000GT
Albo coś co jest osiągalne i nie wymaga za dużo zachodu - silnik 6G74 3.5 DOHC z Mitsubishi Debonair z rynku japońskiego - w zależności od wersji od 235 do 260 KM, 330 NM. I co lepsze - ta sama skrzynia automat była do niego montowana więc moja powinna wytrzymać :)