facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 377 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Truck 1996r

Oglądano już 2958 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Truck »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    f1111

  • Kategoria

    Rajdowe

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    niegdyś symbol statusu społecznego, dobrego smaku, wolności, niezależności, luksusu...obiekt westchnień milionów polaków ery socjalizmu zagoniony przez kapitalistów do ciężkiej,mozolnej pracy dla bezlitosnych dorobkiewiczów ....takiej profanacji dobra narodowego mogli się dopuścić tylko polacy... widział ktoś kiedyś mustanga czy miniaka z taką deformacją ??

  • Tuning

    poprzedni właściciel próbował wykorzystać maskę jako hamulec bo te były zapowietrzone...

  • Silnik

    same plusy ! bardzo mocna strona konstrukcji- słowa uznania dla inżynierów za zastosowanie zaprojektowanego w latach 40tych ubiegłego stulecia silnika spalinowago z tłokiem posuwisto-zwotnym zamiast parowego dzięki czemu pojazd może być stosowany również w krajach z utrudnionym dostępem do węgla, znacznie zmniejszone ryzyko eksplozji, oraz komfort (ok 40 st C w kabinie- możliwość otwarcia okien za pomoca seryjnych korb)

  • Wnętrze

    dwa siedziska z oparciem, możliwość montażu radioodbiornika oraz pieska z kiwającą główką lub (dla miłośników exteremu) pluszowych kostek ...

  • Zawieszenie

    jeszcze mi się nie zawiesił

  • Car Audio

    przy prędkościach pow. 120 km/h most napędowy wydaje dźwięki przypominające (według kolegi) jęki szatana, według mnie to śmierć ostrzy kosę...

  • Pamiętna podróż/przygoda

    na przeglad techniczny... diagnosta myślał że jest w ukrytej kamerze...

  • Perspektywy

    znaczny wzrost wartości do 2012r spowodowany zwiekszonym zapotrzebowaniem na stal do budowy autostrad i stadionów oraz związany z tym wzrost notowań złotego...oczywiście w dobie ekologii i kryzysu elementy w hucie niepożądane muszą zostać mądrze zagospodarowane: nadbudówka (po odwróceniu) posłuży za arkę podczas przepowiadanego zaraz po euro powszechnego potopu,jej tylna szyba trafi na dno umożliwiając np.wypatrywanie pożywienia, komfort zapewnią siedziska przednie a koła zwiększą wyporność oraz ochronią kadłub przed rozbiciem o himalaje czy alpy

  • Plusy i minusy pojazdu

    +rewelacyjny system zwiększający masę bicepsa podczas prowadzenia-świetna rzecz gdy jeździ się enduro lub wszczyna burdy w barach lub na meczach..zdecydowanie bardziej przydatne niż masażer w fotelu S klasy...


    -niestety nie lata...problemy z cześciami i serwisem w azji i usa co zmusza do wożenia młotka, przecinaka i kawałka drutu...troche za mały schowek na garnitur...

  • Osiągnięcia

    wyprzedziłem innego poldzera oraz lublina i prawie tira prawie bo był za długi..zaparkowałem pod castoramą kręcąc kierą jedną ręka

  • Marzę o...

    hmmm...już chyba mam wszystko :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Omega
  • Honda NSR 125
  • Suzuki DR 350
  • Jawa 350
  • Yamaha Aerox 50
  • Ford Escort

Co robią kierowcy na PJ