facebook
System PJ
to 129 375 pojazdów na 669 423 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Mitsubishi Sigma 1995r

Oglądano już 5872 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Mitsubishi Sigma »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    lukasz233

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Kraków (Biecz)

  • Pojemność

    2972 cm3

  • Moc

    205 KM

  • Max. moment obrotowy

    270 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.50 s

  • Opis

    Nowa galeria z fotkami zrobionymi czymś nieco lepszym niż kompakt :-)

    picasaweb.google.com/lukaszx12/SigmaByAS#

  • Tuning

    Brak. I raczej nic w planach, chyba że wzmocnienie silnika

  • Silnik

    Seria czyli
    6G72 V6 w wersji DOHC 24V.

    205 KM @ 6000
    270 NM @ 3000

    Dokładnie taki sam był montowany w 3000GT SL (225 KM)
    A wersja twin turbo trafiła do topowego 3000GT VR-4 i miała miedzy 280 a 320 KM

    Do tego STAG300.
    Jakoś daje radę choć skrzynia mogłaby mieć albo 5 biegów lub nieco krótsze przełożenia. Pozatym ciężkie auto - 1645 kg (wersja ze skrzynią manualną około 1550 kg)

  • Wnętrze

    Pełna opcja, elektryczne wszystko moze poza składaniem lusterek.
    Ogólnie przyjemnie, może nieco nudno, ale nie wieje chłodem jak w niemieckich limuzynach a z drugiej strony nie wygląda tak plastikowo jak w niektórych konkurencyjnych konstrukcjach

  • Zawieszenie

    O regulowanej twardości i wysokości (ECS) + aktywna kontrola przechyłu.
    Demonstrował to niesławny Jeremy Clarkson w Top Gear w...1991 roku.
    link: http://pl.youtube.com/watch?v=ZyNkyVUEtW4 (1:55)

    I co najlepsze - to działa - po ponad 2 latach posiadania ożywiłem ECS :)

    Skrętna tylna oś - chyba jedyna przewaga wersji z automatem nad tymi z ręczną skrzynką

  • Car Audio

    Antyczne Daewoo z kompaktem plus seryjne głosniki :-)
    W przyszłosci cos lepszego
    Niestety nie mam oryginalnego wypasionego radia z odjechanym equalizerem i 12 płytową zmieniarką w bagazniku :-)
    Daj-ewoo ustąpiło miejsca trochę nowocześniejszemu Clarionowi FB278RBT z BlueTooth i MP3

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Powrót z NRD - 1000 km, po raz pierwszy samemu w tak dalekiej trasie

  • Perspektywy

    Pewnie będę jeździł aż nie będzie mnie stać na cos młodszego. Za marne pieniądze (tj. mniej niz 10000) szkoda oddawać przypadkowemu kupującemu

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Komfort
    +Unikatowość
    +Wygląd
    +Tanie cześci z USA
    +Reakcje ludzi: SIGMA ????
    +Sporo cześći pasuje od innych modeli

    -Automat trochę spowalnia auto
    -Ceny cześci w ASO są nierealne
    -Spalanie mimo wszystko jest dosc duze (12l PB w trasie)
    -Napęd na przód

  • Marzę o...

    Swapie na silnik z 3000GT (ten sam ale ma 2x turbo) i 320 koni

    Ewentualnie sprowadzić wersję japońską z napędem 4x4 i zrobić swap silnika na ten z 3000GT

    Albo coś co jest osiągalne i nie wymaga za dużo zachodu - silnik 6G74 3.5 DOHC z Mitsubishi Debonair z rynku japońskiego - w zależności od wersji od 235 do 260 KM, 330 NM. I co lepsze - ta sama skrzynia automat była do niego montowana więc moja powinna wytrzymać :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Escort
  • Opel Rekord
  • Honda Accord
  • Honda NSR 125
  • Skoda Favorit
  • MZ ETZ 250

Co robią kierowcy na PJ