Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Koszalin (i okolice)
2445 cm3
80 KM
172 Nm
0.00 s
UAZ 469 BE - wersja z ekranowaną instalacją elektryczną, przeznaczona pod zabudowę specjalną. Zjechał z taśmy w marcu 1983. W wojsku polskim zmontowali na nim wóz dowodzenia WD-43 (lub RD-115) W 2003 poszedł do cywila w ręce farmera z okolic Okonka. Niestety wszystkie radiostacje i anteny sprzedał na złom :/ zamontował tylną kanapę i instalacje gazową. Odkupiłem go 17 lutego 2006 - nigdy nie zapomnę tej daty, wtedy moje życie uległo drastycznej zmianie :)
Szpadel na atrapie - patent jeszcze z woja
Oryginał zagazowany. Niby mało mocy, ale na rekreacyjną zabawę w terenie wystarcza
Zachowane w oryginalnym spartańskim wyglądzie. Welurowej tapicerki tyle co na magnetycznym misiu z sagi dyndającym na kierownicy... bo lusterka wstecznego nie ma ;P
A to Uaz ma jakieś? :D
Jest. Stare radio forda z dorobionym wejściem na mp3 i dwie kolumny w bagażniku
Każdy wyjazd jest niezapomniany
To ma być oryginał. Jestem na etapie kompletowania oryginalnego wyposażenia... typu szpadel (już mam) siekiera, smarownica, podnośnik, podgrzewacz rozruchowy... takie gadżety. A następnie będzie rozebrany na części i zrobiony kapitalny remont. Każda śrubka będzie wyczyszczona, każdy element pomalowany zgodnie z oryginałem.
Plusy:
- niesamowity klimat
- cabrio
- kładziona przednia szyba
- prosta budowa
- słychać go z daleka
- jadąc w deszczu powyżej 40km/h nie pada na głowę
- schemat instalacji elektrycznej jest prostszy od schemaatu przełącznika gaz/benzyna
- radzi sobie w terenie lepiej od współczesnych samochodów
- straaasznie przyciąga uwagę ludności
Minusy:
- trzeba tankować, oj trzeba
- na postoju w deszczu z dachem czy bez tak samo pada na głowę ;)
- jadąc 90km/h nie słychać już radia
- w Uazach nie montowali hamulców... tylko spowalniacze
- straaasznie przyciąga uwagę Policji (zero mandatów jak by co;)
Drugim Uazie