ja mam w simsonie zmieniony tylko tlumik na leo i smiga duzo lepierj..wkreca sie lepiej na obrioty i wogole kreci wieksze naprawde polacam wygar LEO VINCE
podobno one sa jeszcze blokowane, lepszy seryjny, za za ta kase dorobic sobie kanaly, jakies 60zl i wtedy bedzie wieksza roznica,
nie tylko szlif cos daje, dorobienie kanalow, okien itp. da wiecej niz zmiana cylka na wiekszy, 50/4 wezmie zwykla 60 (60/2), wszystko zalezy jeszcze od zaplonu bo od tego zalezy strojenie, a wlasciwie granice, wazny jest gaznik, wydech, skrzynia itp. itd.
za ta kase polecam zrobic ../4 i najlepiej dolozyc troche i rozwiercic gaznik
koledzy poniżej dobrze piszą.Pisza na allegro że tlumnik daje mocy czy prędkości tylko idioci wieża Predkosc czy moc ci daje przeszlifofanie cylindra na wieksza pojemnosc lub wieksze dysze
ja mam w simsonie zmieniony tylko tlumik na leo i smiga duzo lepierj..wkreca sie lepiej na obrioty i wogole kreci wieksze naprawde polacam wygar LEO VINCE
ten tłumnik to,to samo jak byś wyciągną fleka z tego seryjnego i to wszystko.
załóż oryginalny z powiększonymi średnicami rurek wewnętrznych,ale sam tłumik nic ci nie da,nawet za 400zł,jeśli nie stuningujesz silnika
co do wygara w simlu polecam leo vince.. naprawde oplaca sie..jedyny konkretny wygar;p
podobno one sa jeszcze blokowane, lepszy seryjny, za za ta kase dorobic sobie kanaly, jakies 60zl i wtedy bedzie wieksza roznica,
nie tylko szlif cos daje, dorobienie kanalow, okien itp. da wiecej niz zmiana cylka na wiekszy, 50/4 wezmie zwykla 60 (60/2), wszystko zalezy jeszcze od zaplonu bo od tego zalezy strojenie, a wlasciwie granice, wazny jest gaznik, wydech, skrzynia itp. itd.
za ta kase polecam zrobic ../4 i najlepiej dolozyc troche i rozwiercic gaznik
koledzy poniżej dobrze piszą.Pisza na allegro że tlumnik daje mocy czy prędkości tylko idioci wieża Predkosc czy moc ci daje przeszlifofanie cylindra na wieksza pojemnosc lub wieksze dysze
tak jak napisał jakub1995 tylko wygląd i nic wiecej mam go zamontowane i nic nie daje tylko glosniej chodzi..
wygląd