Wygodny, przestronny i ekonomiczny (spalanie w mieście około 6 litrów, w trasie 5). Za wady należy uznać drogie oryginalne części zamienne oraz niską kulturę pracy silnika diesla.
Trudno jest definiować plusy i minusy auta, które już dawno stało się moim życiowym hobby. Z pewnością wygląd obecny auta nie zdradza jego wieku. Silnik dobrze radzi sobie mimo ponad 230k km na karku. Ogólnie wszystko co wiąże się z tym autem to dla mnie jeden wielki plus. Plus za przygody, czas poświęcony na modyfikacje, radość z sukcesów, smutek z kilku rzeczy które nie do końca się udały. Całe szczęście, że było takich niewiele, acz jak w każdym projekcie trzeba najpierw coś samemu doświadczyć, aby posiadać jako taką wiedzę.
Plusy:
+ przestronne wnętrze
+ dobra dynamika
+ niskie zużycie paliwa jak na silnik z lat 80-tych
+ rzadko spotykana
+ mnóstwo ciekawych rozwiązań
+ bardzo dobrze się prowadzi
Minusy
- ciężko dostępne części
- dość ciężko zaparkować
- głośniki w podszybiu :/
na +
-dynamiczny ale 8/100 to chyba nie duzo (a nawet ostatnio spalila 6,5l)
-zmyslowa pieknosc ;D
-piekna linia
-wyroznia sie od innych 626
na -
-slaby skret
+ dla mnie bardzo wygodny i przestronny
+ DUUUŻY zasięg ponad 1000 km na baku (60L).
+ Mało pali jak na mase własną 1440kg
- drogie ogr. części zamienne, pewnie dlatego że niektóre są do teraz montowane w nowej M6 MZR-CD
- KOROZJA przynajmniej w mojej sztuce( tylne nadkola
- Słabo wyciszone,
- Wąski nie regulowany podłokietnik kierowcy - poprawione od rocznika 2000 - polecam właśnie roczniki 00-02.
- wychyla sie na zakretach, ale to przecież nie wyścigówka
+ przestronny bagażnik
+ kultura pracy silnika
+ świetna trakcja
+ zadziwiająco skuteczne światła mijania (w porównaniu np. z PREMACY)
+ niskie spalanie
+ wygodne i przyjemne w dotyku fotele
+ niezawodność, trwałość jednostki napędowej
+ rodzynek na drodze
+ wygląd :)
+ nie jest niemiecka :P
- dość głośne zawieszenie, spowodowane użyciem małej ilości materiałów wygłuszających ale mam zamiar to zmienić po zimie (wygłuszenie podłogi bagażnika i nadkoli)
Mazda 626
same plusy
Mazda 626
+ wygoda
+ gabaryty (ogromny kufer)
+ ergonomia
- blacha na nadkolach, trzeba zabezpieczyć inaczej mogiła.
Mazda 626
+za całokształt a - nie ma:)
Prosze o komentarze :)
Mazda 626
+ Szybkie autko
+ Małe spalanie (przy spokojnej jeździe)
+ Sporo elektryki
Mazda 626
same plusy , za mało minusów żeby pisać
Mazda 626
Wygodny, przestronny i ekonomiczny (spalanie w mieście około 6 litrów, w trasie 5). Za wady należy uznać drogie oryginalne części zamienne oraz niską kulturę pracy silnika diesla.
Mazda 626
-blacha
+silnik
-zawieszenie
Mazda 626
Trudno jest definiować plusy i minusy auta, które już dawno stało się moim życiowym hobby. Z pewnością wygląd obecny auta nie zdradza jego wieku. Silnik dobrze radzi sobie mimo ponad 230k km na karku. Ogólnie wszystko co wiąże się z tym autem to dla mnie jeden wielki plus. Plus za przygody, czas poświęcony na modyfikacje, radość z sukcesów, smutek z kilku rzeczy które nie do końca się udały. Całe szczęście, że było takich niewiele, acz jak w każdym projekcie trzeba najpierw coś samemu doświadczyć, aby posiadać jako taką wiedzę.
-----------------------------------------------
Mazda 626
Plusy:
+ przestronne wnętrze
+ dobra dynamika
+ niskie zużycie paliwa jak na silnik z lat 80-tych
+ rzadko spotykana
+ mnóstwo ciekawych rozwiązań
+ bardzo dobrze się prowadzi
Minusy
- ciężko dostępne części
- dość ciężko zaparkować
- głośniki w podszybiu :/
Mazda 626
Na razie same plusy ale mogłaby być trochę dynamiczniejsza... Silnik 2.0 16V byłby odpowiedni...
Mazda 626
na +
-dynamiczny ale 8/100 to chyba nie duzo (a nawet ostatnio spalila 6,5l)
-zmyslowa pieknosc ;D
-piekna linia
-wyroznia sie od innych 626
na -
-slaby skret
Mazda 626
Plusy same
Zero minusów
Mazda 626
Plusy
+ Szybka i zrywna
+ Cicha i ekonomiczna
+ Piekny wyglad i sylwetka
+ Mało sie psuje
+ Komfortowy
Minusy
- Zbyt widoczny tłumnik jak sie patrzy z tyłu
- Lakier od kamykow na bagazniku szybko sie zdziera
Mazda 626
same plusy:]
Mazda 626
+ dla mnie bardzo wygodny i przestronny
+ DUUUŻY zasięg ponad 1000 km na baku (60L).
+ Mało pali jak na mase własną 1440kg
- drogie ogr. części zamienne, pewnie dlatego że niektóre są do teraz montowane w nowej M6 MZR-CD
- KOROZJA przynajmniej w mojej sztuce( tylne nadkola
- Słabo wyciszone,
- Wąski nie regulowany podłokietnik kierowcy - poprawione od rocznika 2000 - polecam właśnie roczniki 00-02.
- wychyla sie na zakretach, ale to przecież nie wyścigówka
Mazda 626
+wszystko oprócz jednego minusa
-kiepsko zabezpieczona blacha
Mazda 626
Plusy: niezawodnosc
Minusy: zbyt malo akcesorii tuningowych
Mazda 626
plusy to brak minusów chyba ze za minus uznać zaporowe ceny orginalnych części zamiennych
Mazda 626
+ przestronny bagażnik
+ kultura pracy silnika
+ świetna trakcja
+ zadziwiająco skuteczne światła mijania (w porównaniu np. z PREMACY)
+ niskie spalanie
+ wygodne i przyjemne w dotyku fotele
+ niezawodność, trwałość jednostki napędowej
+ rodzynek na drodze
+ wygląd :)
+ nie jest niemiecka :P
- dość głośne zawieszenie, spowodowane użyciem małej ilości materiałów wygłuszających ale mam zamiar to zmienić po zimie (wygłuszenie podłogi bagażnika i nadkoli)
Mazda 626
+ bardzi ciekawe wnetrze jak na te lata
+bogate wyposarzenie
+oszczedny silnik
+lampy soczewkowe +zarowki Xenonowe
-zawieszenie troszke za miekkie