+ Tani
+ Ładny
+ Ekonomiczny
+ Przyjemnie się prowadzi
+ Jeździ :)
+ Mnóstwo tanich do kupna części w razie awarii lub chęci przeróbek
====================
- Chińskie wykonanie
- Wszechobecne drgania, brzęczenia i klekotania
- Lubi rdzę
- Kilka poronionych błędów konstrukcyjnych (ssanie po prawej stronie, zbyt miękka sprężynka podtrzymująca stopkę główną itd.)
- Gówniane opony
- Nieprawidłowo działające (lub wcale) zegary
- Praca sprzęgła
- Za twardy tył
- Za twarde siedzenie
PLUSY:
-Spalanie
-Bak
-Wygodne siedzenie
-Obrotomierz
-Fajne koła, nie zwykłe szprychy
-Ładny tłumik, ale to rzecz gustu
Minusy:
-Coś mi brzęczy
-Z tyłu hamulce bębnowe :D
I to na tyle ;)
+ wygląda na dużo większą pojemność
+ mało awaryjny (tylko leje benzynę a mam 1400km)
+ oba koła tego samego rozmiaru
+ duża masa (dobrze się prowadzi)
+ mocny
+ w miarę szybki na swoją pojemność
+ mało pali
+ wygląd
+ moc
+ przyspieszenie
+ manual
+ dużo części
+ szeroki zakres tuningu
+ wygodne siedzenie
- mały schowek
- drgania
- słabe plastiki
+rasowy wygląd( jak 125ccm)
+ wygodny
+ duży bak
+ manualna skrzynia
+ łatwo i tanio dostępne części
+ brak blokad
- Wibracje na większych obrotach
- na 50cmm3 mało mocy jakieś 4 ale na 72 było lepiej bo około 7 koni mechanicznych, przy 110cmm3 około 8-9koni ładnie zbiera i narazie przy orginalnych zębatkach tyłek zostaje z tyłu przy starcie ;D
przy nowym gaźniku i większej zębatce także moto powinno zrywać przód ;PPPPP
Plusy
- wytrzymałość- przebieg 5000km bez zadnej awarii!!!
- duza moc jak na 50 4suw
- wygodny
Minusy
- szybkie przepalanie zarówek
- dość duże spalanie
GB Street
+ Małe spalanie
+ Znakomity Wygląd jak na motorower
+ Zawieszenie
+ Fajne felgi
+ Sinik na licencji Hondy
- Ssanie na gaźniku a nie przy kierownicy (ale do przerobienia xD)
GB Street
+ Tani
+ Ładny
+ Ekonomiczny
+ Przyjemnie się prowadzi
+ Jeździ :)
+ Mnóstwo tanich do kupna części w razie awarii lub chęci przeróbek
====================
- Chińskie wykonanie
- Wszechobecne drgania, brzęczenia i klekotania
- Lubi rdzę
- Kilka poronionych błędów konstrukcyjnych (ssanie po prawej stronie, zbyt miękka sprężynka podtrzymująca stopkę główną itd.)
- Gówniane opony
- Nieprawidłowo działające (lub wcale) zegary
- Praca sprzęgła
- Za twardy tył
- Za twarde siedzenie
GB Street
+ Wygląd dużej pojemności
+ Mało waży
+ jedyny w swoim rodzaju
+ Mało pali
- Plastyki pękają
- Dużo rzeczy odlatuje.
GB Street
+mało pali
+duży bak
+4sów
+zrywny
+ładny wygląd czerwony
+dobre osiągi
-kłamiący licznik
-wibracje
GB Street
PLUSY:
-Spalanie
-Bak
-Wygodne siedzenie
-Obrotomierz
-Fajne koła, nie zwykłe szprychy
-Ładny tłumik, ale to rzecz gustu
Minusy:
-Coś mi brzęczy
-Z tyłu hamulce bębnowe :D
I to na tyle ;)
GB Street
- mierzący swoim życiem licznik
- słaba jakość plastików
- mały schowek(ale na folie przed deszczem itp wystarczy)
+ cała reszta
GB Street
+ wygląda na dużo większą pojemność
+ mało awaryjny (tylko leje benzynę a mam 1400km)
+ oba koła tego samego rozmiaru
+ duża masa (dobrze się prowadzi)
- wibracje powyżej 6,5 tyś. obr
-brak schowka
GB Street
-brak schowka
+ładny dzwięk
+wygodny
+ dobry do tuningu
GB Street
+ mocny
+ w miarę szybki na swoją pojemność
+ mało pali
+ wygląd
+ moc
+ przyspieszenie
+ manual
+ dużo części
+ szeroki zakres tuningu
+ wygodne siedzenie
- mały schowek
- drgania
- słabe plastiki
GB Street
Plusy:
+ pali tylko 2.00 l/100
+ wygodne siedzenie
+ elektryczne wyświetlanie biegów
Minusy:
- kłamliwy licznik
- kruchy (byle co i już złamane lusterko czy coś)
GB Street
+rasowy wygląd( jak 125ccm)
+ wygodny
+ duży bak
+ manualna skrzynia
+ łatwo i tanio dostępne części
+ brak blokad
- Wibracje na większych obrotach
- na 50cmm3 mało mocy jakieś 4 ale na 72 było lepiej bo około 7 koni mechanicznych, przy 110cmm3 około 8-9koni ładnie zbiera i narazie przy orginalnych zębatkach tyłek zostaje z tyłu przy starcie ;D
przy nowym gaźniku i większej zębatce także moto powinno zrywać przód ;PPPPP
GB Street
+miekkie zawieszenie ;)
+ładny wygląd :]
+manualna skrzynia biegów 4 xPP
+duża pojemność baku:P
+małe spalanie xD
GB Street
Plusy
- wytrzymałość- przebieg 5000km bez zadnej awarii!!!
- duza moc jak na 50 4suw
- wygodny
Minusy
- szybkie przepalanie zarówek
- dość duże spalanie
GB Street
słabe wykonanie plastikow
GB Street
+duży
+dobre przyspieszenie
+zrywny
+miekkie zawieszenie
+ładny wygląd
+manualna skrzynia biegów 4
+duża pojemność baku
+małe spalanie
-mały schowek
GB Street
+ rasowy wygląd( mylony z 125ccm,250cm3)
+ wygodny
+ duży bak 17l
+ małe spalanie
+ manualna skrzynia
+ łatwo i tanio dostępne części
+ brak blokad
MINUSÓW NIE MA :D
GB Street
+mało pali
+duży bak
+ładny wygląd
+dźwięk
+ABS
+silnik 4t
-obrotomierz
-lampa przód
GB Street
+wygodny
+ekonomiczny
+wygląd razowego motocykla
-przy temperaturze bliskiej 10 stopni C po postoju 1 h trzeba ze ssaniem odpalać przy starterze
GB Street
+ 4 biegowa skrzynia
+ sportowy wygląd
+ obrotomierz
+ pokaz biegów
+ opcje do tuningu
+ nie ma minusów
+ zrywny
+ szybki
+ wygodny
+dobrze wyposażony
GB Street