+regulowane zawieszenie
+przewidywalny w zakrętach
+dwusuw(moc)
+wygląd (lamp by lexus, wersja SPORT)
+niskoprofilowe opony
+bezawaryjny (żadnej awari przez 9tys. km)
+zawsze dojeżdza z punktu A do B ;p
-spalanie 3.5-4.7l (skutek standardowego sportowego gaźnika z dóżą dysza)
-mały bak paliwa (ok. 5l),a co za tym idzie mały zasieg skutera
-kiepski tylny bębnowy hamulec
-troche ciężki do stawiania go na gume (92kg)
-chłodzenie powietrzem
-pękające plastiki (kiepskiej jakości) - przy intensywnej eksploatacji ;)
CPI Oliver 50
Plusy ładnie sie zbiera :)
Minusy dużo pali ::(
CPI Oliver 50
plusem sa duze kola i wygodne siedzenie a minusy to zle wskazujacy poziom paliwa i duze spalanie
CPI Oliver 50
- tylny Hamulec tak jak by go nie bylo...
CPI Oliver 50
Plusy : Duze kołka regulowany amortyzator. Minusy : Spychanie na prawy bok AWARYJNY
CPI Oliver 50
+regulowane zawieszenie
+przewidywalny w zakrętach
+dwusuw(moc)
+wygląd (lamp by lexus, wersja SPORT)
+niskoprofilowe opony
+bezawaryjny (żadnej awari przez 9tys. km)
+zawsze dojeżdza z punktu A do B ;p
-spalanie 3.5-4.7l (skutek standardowego sportowego gaźnika z dóżą dysza)
-mały bak paliwa (ok. 5l),a co za tym idzie mały zasieg skutera
-kiepski tylny bębnowy hamulec
-troche ciężki do stawiania go na gume (92kg)
-chłodzenie powietrzem
-pękające plastiki (kiepskiej jakości) - przy intensywnej eksploatacji ;)