Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
143 cm3
0.00 s
Moja pieszczocha sprzedana zostały mi tylko zdjecia :(
Dla wszystkich zainteresowanych kolorem pochodzi z palety subaru kodu już nie mam ale w dobrych sklepach będą wiedzieć.
Motocykl zakupiłem w okropnym
stanie. Remont motocykla trwał 10 miesięcy.
OD 13,03,2007 jest w pełni legalnie zarejestrowany.:) Motocykl bardzo dobrze sie prowadzi,bardzo szybko przyspiesza.
4 kwietnia 2008 spełnia sie ostatnie marzenie tej mz dostaje nowy kolor piekna perla Prace trwaly 1.5tyg ale efekt jest
Na 2 fotce mz jak wygladała przed malowanie Od czasu umieszczenia zdjeci zmieniło sie troszke
np.uchyt tlumik jest od 150siatki i ładniej wyglada bardziej podniesiony. i kilka drobiazgów.
Jedynym tuningiem jest tylni błotnik plastikowy Może kiedyś białe kierunki i lampa stopu.
Wypolerowane znaczki na baku :)
Silnik o pojemności 143cm3.Zrywny i dynamiczny.Silniczek ma nowe: cylinder, wał, tłok, sprzęgło, zębatki napędowe i oczywiście olej!:)
Z przodu wymienione lagi nalany nowy olej wymienione simeringi, z tylu standardowe amorki.
Pierwsze legalne 50km moja mz-etka po odebraniu prawka.Fantastyczne uczucie. 0 stresu:)
Zachciało mi sie jezdzic w listopadzie, w połowie drogi do kolegi dopadł mnie snieg z deszczem.Zmarzłem jak nigdy.
Cały grudzien w 2006 roku jedziłem do szkoły:)
Wszystkie podróże wlasnym motocyklem są extra.
. Poskładanie 2 MZ
Zmiana kierunków na białem i zarówek na chromowane. Przednia lampa do wymiany.Moze jeszcze cos wymysle.
(+) bardzo dynamiczna jazda
(+)małe spalanie
(+) dobrze sie prowadzi
(+) dobre zawieszenie
(+) ostre hamulce
(+) niezawodny
jedynym dla mnie minusem jest
(-) bark zabezpieczenia na parkungu
Doprowadzenie MZ-tki do takiego stanu.
Leje paliwo i smigam nic nie trzeba grzebac:)
Juz sie spełniło mam kat A:P
Wyjazd na zlot MZ-KLUB POLSKA