Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Żegrówko
143 cm3
12 KM
14 Nm
16.00 s
Moja MZ którą kupiłem kompletnie dobitą. Postanowiłem zrobić kapitalny remont i doprowadzić do takiego stanu aby w miarę wyglądała. Efekty oceńcie sami.
jeśli można nazwać to tuningiem to podgięta półka do zegarów.
Białe tarcze liczników, których nie ma na fotkach.
Po kapitalnym remoncie. Nowy wał MZA, cylinder DDR po 2 szlifie, nowy tłok z pierścionkami AK20 nie jakieś rzemiosło, połowa skrzyni biegów, całe sprzęgło, inne kartery. Jak na razie żyletka. Po remoncie zrobione 4500 km.
Przy przebiegu ok 4000 km po remoncie moto dostało zapłon elektroniczny. Polecam super sprawa. Moduł od SofchJanka - polecam naprawdę fachowiec znający się na rzeczy.
W oryginale, bardzo miękkie i komfortowe zresztą jak we wszystkich motocyklach rodem z DDR.
Jak do tej pory wszystkie były pamiętne.
Kupić lepsze zegary bo te co są szpecą motor. Gaźnik bing 53.
+ dobra dostępność części
+ oszczędny
+ bezawaryjny
+ dobry komfort jazdy
+ niezłe osiągi jak na 150
+ kto ma MZ ten wie :)
80 km/h na 3 biegu, kilka wygranych wyścigów z autami na przyspieszenie do 100 km/h. Ogólnie to potrzeba ok 80 km by wycięło 150tkę na starcie. ;-)
Opel Astra G 1.6 już spełnione
MZ ETZ 251